آماده باش ۷۰۰ نیروی خدمات شهری در طرح ستاد آمادگی زمستانه 

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: حدود ۷۰۰ نیروی خدماتی داریم که در خط اول مقابله با برف‌روبی و یخ زدایی آماده باش هستند.

محمد موحدی مجد در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: هر سال از پایان فصل پاییز و آغاز فصل زمستان ستاد آمادگی زمستانه برف‌روبی شهرداری شروع به کار می‌کند.

وی افزود: بنا به تجربیاتی که در سنوات گذشته داشته‌ایم، برنامه‌ها و استقرار ماشین‌آلات بر اساس شرایط حساس معابر برنامه‌ریزی می‌شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: تابحال اقدام به خرید ۲۰۰ تُن نمک و نزدیک به ۶۰۰ الی ۷۰۰ تُن شِن مناسب برای معابر شهری کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: به تمامی ماشین‌آلات و نیروها آماده باش داده‌ایم تا در صورت بارش برف و باران خدمات رسانی کنند.

موحدی‌مجد گفت: سال گذشته ۷۴ محله را برای استقرار کیسه‌های شن و نمک در معابر در نظر گرفته بودیم اما امسال ۱۹۷ محل را در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: ۷۰۰ نیروی خدماتی داریم که در خط اول مقابله با برف‌روبی و یخ زدایی هستند و در صورت نیاز نیروهای فضای سبز را هم به نیروهای خود اضافه می‌کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: تمامی مناطق مجهز به دستگاه‌های《گریدر》 هستند و معاونت خدمات شهری هم به عنوان پشتیبان دستگاه《گریدر》 در اختیار دارد که در صورت لزوم در هر منطقه‌ای که شدت برف زیاد باشد ماشین‌آلات در آن منطقه مستقر می‌شوند.

وی گفت: حدود ۶ دستگاه《کمپرسی》 را مجهز به تیغه‌های برف‌روب کرده‌ایم و سه دستگاه《لودر》 هم در بحث ستاد آمادگی زمستانه فعال هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: تمامی مناطق دستگاه‌های بیل‌بکهو، نیسان کمپرسی و کمپرسی‌های ۶ تُن برای توزیع شن و نمک در اختیار دارند.

وی ادامه داد: هر منطقه بین ۶ الی هشت دستگاه ماشین‌آلات در ستاد آمادگی زمستانه در اختیار دارند.

موحدی‌مجد بیان کرد: امسال ۲ تُن کیسه خالی شن و نمک خریداری شده است که بعد از پُر شدن کیسه‌ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ستاد آمادگی زمستانه ۹《دستگاه گریدر》، ۶ دستگاه《لودر》، یازده دستگاه《کمپرسی ۱۰ تُن》، یک دستگاه《بیل مکانیکی》، ۱۵ دستگاه《بیل‌بکهو》، ۱۶ دستگاه《کمپرسی ۶ تُن》، ۲۵ دستگاه《نیسان کمپرسی》 و ۱۰ دستگاه《وانت》در اختیار داریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =