واگذاری زمین جهت احداث واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی اشراق و نوآوران زنجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: همزمان با چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی واگذاری زمین جهت احداث واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی اشراق و نوآوران زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، ایرج احمدی اظهار داشت: در شهرک صنعتی اشراق زنجان، تعداد ۶۸ قطعه زمین در متراژهای ۳۶۰ مترمربع جهت احداث واحدهای کارگاهی در زمینه فعالیت صنایع دستی مس و چاقوی زنجان و سایر فعالیت های مربوط به صنایع فلزی طراحی و پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین در شهرک صنعتی نوآوران نیز تعداد ۱۰۴ قطعه زمین در متراژهای ۳۶۰ و ۲۷۰ مترمربع جهت ایجاد واحدهای کارگاهی که در زمینه های بهداشتی و آرایشی ، غذایی، فلزی و شیمیایی فعالیت می‌کنند، پیش بینی گردیده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه استقبال از واحدهای کارگاهی کوچک در استان قابل توجه است؛ تصریح کرد: درخواست های بسیاری برای واگذاری زمین جهت ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان وجود داشت بنابراین با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان این شرکت به این نتیجه رسیدیم که در شهرکهای صنعتی اشراق و نوآوران سایت جدید کارگاهی طراحی کنیم.

وی با اشاره به موقعیت مطلوب این زمین‌ها تصریح کرد: شرایط واگذاری این زمین ها نیز ویژه است و واگذاری آنها به صورت نقد و اقساط می‌باشد.

احمدی خاطر نشان ساخت: اشتغالزایی در بنگاههای خرد و کوچک نیاز به سرمایه گذاری کمتری دارد و زودتر به نتیجه می‌رسد و ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان نیز در راستای رسبدن به این هدف می‌باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =