برگزاری دومین جشنواره گل‌های لاله و فصلی در اراک

سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری اراک گفت : دومین جشنواره و نمایشگاه گل‌های لاله و انواع گل های فصلی در فضایی به وسعت هشت هزارمترمربع ، از ۴ اردیبهشت ماه در اراک برگزار شده است .

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، محمدرضا کشاورزیان با بیان این خبر به برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره در ۴ اردیبهشت ماه با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر اراک در کوی صنعتی ، اشاره کرد و گفت : برای دومین سال متوالی جشنواره گل های لاله با نمایش انواع مختلف از این نوع گل ، در باغ گل سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک گشایش یافته است .

وی بیان داشت : در فضایی به وسعت هشت هزار متر در باغ گل ها که ۶ هزار متر مربع آن به کاشت گل ها و درختان فصلی اختصاص دارد ، ۷۵ هزار شاخه گل لاله در ۱۵ نوع مختلف و ۲۵ هزار گلدان گل فصلی ، در قالب این جشنواره ایجاد شده است .

کشاورزیان با تاکید بر استقبال خوب شهروندان برای بازدید از جشنواره گل های لاله ، ادامه داد : با توجه به اینکه فصل بهار زمان رویش گل های لاله است، نمایش این گل های رنگارنگ در فضایی مناسب در نظر گرفته شد که محیطی هماهنگ با فصل بهار برای شهروندان ایجاد شود.

سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری اراک در پایان گفت : ایجاد مجموعه ای با عنوان باغ ایرانی در فضایی بزرگتر و با حجم بیشتری  از کاشت انواع گل ها در دستور کار این سازمان قرار دارد و در انتظار آماده شدن آن هستیم ، اما با توجه به استقبال خوبی که از جشنواره سال گذشته شد ، امسال نیز تصمیم بر آماده سازی و برگزاری این جشنواره گرفته شد.

گفتنی است ، این نمایشگاه که با هدف ایجاد محیطی مناسب و مفرح برای خانواده ها برگزار شده ، از ساعت ۸ تا ۲۱ آماده میزبانی از شهروندان است.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1253847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =