ماجرای خبر حذف کلمه شهید از تابلوهای معابر شهری منطقه یک چه بود؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک درباره خبر حذف کلمه شهید از تابلوهای معابر شهری این منطقه توضیحاتی داد.

مجید صالحی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک در پاسخ به مطالب درج شده در برخی از شبکه‌های مجازی مبنی بر "حذف کلمه " شهید" از تابلوهای معابر شهری" با بیان توضیح فوق اظهار داشت: تمامی تابلوهای دیوار کوب مسیر که توسط اداره زیباسازی شهرداری منطقه یک در ابتدای خیابان و کوچه‌ها نصب شده مزین و متبرک به کلمه و نام "شهید" است و تنها تعداد انگشت شمار از تابلوهای هدایت مسیر که قدیمی بوده و توسط پیمانکار ترافیک بیش از ۵ سال پیش برای راهنمایی بیشتر شهروندان به صورت پرچمی نصب شده فاقد کلمه"شهید" است.

صالحی با اشاره به این مطلب که تصاویر خبر منتشره مربوط به ناحیه ۲ بوده که شهردار این ناحیه فرزند شهید است، تاکید کرد: مدیریت شهری منطقه یک بر حفظ و صیانت از نام و یاد شهیدان تأکید داشته و اماکن و معابر سطح منطقه را با مزین شدن به نام شهدا متبرک می‌داند.

او در ادامه افزود: به طور قطع ایثارگری‌ها و فداکاری شهیدان و خانواده معزز ایشان نگهدارنده انقلاب اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس است و مزین کردن معابر به نام این عزیزان کمترین اقدام مدیریت شهری است.

صالحی گفت: ۴۰۹ معبر در این منطقه متبرک به نام شهید است که برای این معابر بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ تابلو دیوارکوب و ۱ هزار تابلو ترافیکی نصب شده که تعداد انگشت شمار از این تابلوها بدلایل مختلف فاقد کلمه "شهید " است که با پیگیری‌های انجام شده و حسب دستور شهردار منطقه یک تمامی معابر پایش و این موارد شناسایی و رفع شده است و این موضوع می‌تواند در سایر نقاط شهر نیز تکرار شده باشد که شهروندان می‌توانند به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک افزود: در وضعیت کنونی که همگی نیازمند همدلی و همکاری هستیم ایجاد فضاهای اینچنینی مشکلی را حل نمی‌کند و همه ما می‌دانیم که هرچه داریم از برکت خون شهداست.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =