۱۲ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
پرستوهای سینه‌چاک و عاشقان یقه‌بسته!

این روزها خیانت ابعاد جدیدتری به خود گرفته و از اقشار عادی به سمت اقشار غیرعادی جامعه رو به گسترش است.

یکی از این اقشار غیرعادی؛ برخی از مسئولین دلسوز هستند! این حضرات دلداده؛ اخیرا به دو نتیجه رسیده‌اند: 1- بیرون از کانون گرم خانواده خیلی هم سرد نیست!  2- استفاده ابزاری از زن، خیلی هم بد نیست!

نکته جالب ماجرا هم اینجاست که نام این ابزارهای خوش آب و رنگ ، یکی است: بعبارتی آنها فقط و فقط، تو نخ و در کف موجودی به نام «پرستو» هستند و لاغیر!
نکته جالب‌تر هم این است که رفتار آنها در فضای مجازی با فضای واقعی کمی فرق می‌کند. بعنوان مثال: در فضای مجازی «عاشقانی سینه چاکند» و در فضای واقعی «متعهدانی یقه بسته»! در فضای واقعی بستنی خوردن و دوچرخه‌سواری و رفتن به استادیوم‌ها خلاف می‌شود و در فضای مجازی گره بسیاری از مشکلات براحتی باز می‌شود! ... بگذریم و لعنت بر شیطان رجیم!

کسی چه می‌داند شاید هم، یکی از دلائلی که به این قشر، غیرعادی گفته می‌شود، بروز و ظهور همین دو نکته باشد! البته ما در کشوری به سر می‌بریم که  مهد آزادی است و به جز 30- 20 مورد خاص، هر کسی می‌تواند هر کاری که عشقش کشید، بکند و یا بخورد؛ خصوصا در زندگی شخصی! پس نوش جانشان و به کسی – مخصوصا به من یکی- مربوط نیست.
اما وقتی گوشی‌های‌مان پر می‌شود از صحنه‌های خاک‌برسری واقعا نمی‌دانیم چه خاکی بر سرمان بریزیم!
از قدیم و ندیم -بالاخص قدیم-  رسم بر این بوده که "آن کار دیگر را در خلوت بکنند" و هنوز معلوم نیست که چرا این عاشق پیشگان فرق بین «خلوت» و «فضای مجازی» را تشخیص نمی‌دهند! 
به این مو قسم؛ من یکی، در شرائط حساس کنونی از دلواپسان هم دلواپس‌ترم! به این دلیل که خیانت یک مسئول فقط به کانون نسبتا گرم خانواده‌اش و زندگی زناشویی‌اش محدود نمی‌شود بلکه ته نخ این جریان می‌رسد به خیانت دیگری بنام: یعنی «خیانت‌ملی» و تا جایی که اطلاعات حقیر اجازه می‌دهد بعد از کار در معدن هیچ چیز بدتر از خیانت به ملت نیست!

بعبارتی بهتر، باید گفت: مسئولی که هوش و حواسش جای دیگری است معمولا دل و دماغ هیچ کاری به جز تامین نیازهای اساسی یارو دلدارش را ندارد- چه رسد به تامین کالاهای اساسی مردم!- و تا زمانی هم که این عزیز دل از کف داده به این نتیجه برسد که: «دیگه ناز کشیدن و نازخریدن فایده نداره» دم شتر به زمین رسیده و دست ملت از نخیل کوتاه مانده!
شاید هم به همین خاطر است که دستمان از خیلی چیزها کوتاه مانده! بالاخره ما هم می‌دانیم که این عشق لعنتی؛ اول کار، آسان می‌نماید اما بعد؛ دخل آدم را درمی‌آورد و چه بلاهایی که بر سر عاشق سینه چاک- در این مورد: «یقه بسته»- نمی‌آورد!

شاید هم یکی از دلائل اختلاس‌ها همین باشد که پرستو بازی خیلی بیشتر از کفتر بازی خرج دارد.
بگذارید رک بگوییم: اگر شما هم مثل بنده مسن؛ شکم گنده و کچل هستید؛ برای بدست آوردن یک سیمین تن و نازک بدن، باید از اهرم‌های جایگزین استفاده کنید و از قدیم هم گفته‌اند که پول سنگ را هم نرم می‌کند چه رسد که سوژه، خود از نرم‌تنان باشد! 

به هر تقدیر ما این متن را با این آرزو به پایان می رسانیم: به امید آنکه برخی از این مسئولین انگشت‌شمارمان که هنوز در پله اول «هرم مازلو» مانده‌اند هر چه زودتر پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده و به مرحله «خود شکوفایی» این هرم برسند! تا انشالله کشور عزیزمان هم هم به اهداف تعیین شده خود برسد... آمین            

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    23 1
    دو رویی و نفاق بیشترین ضربه رو به اعتماد مردم ایران زد مسئولین به قول شما یقه بسته و داغ بر پیشانی که جلوی ملت مرگ بر آمریکا و انگلیس گفتند و پشت صحنه مشغول فرستادن بچه ها به خارج و تدارک گرین کارت و تابعیت برای همان کشورها جلوی مردم از مزمت پولداری و مال دنیا گفتند و پشت پرده مشغول اختلاس و رانت و زد وبند جلوی مردم به زن و بچه مردم تو خیابون گیر دادن و دختربچه پونزده ساله رو به خاطر آب بازی کتک زدن و دختر مردم رو به خاطر دو تا تار مو و ده سانت مانتو رو زمین کشیدن ولی پشت پرده مشغول هرزگی و هزار کثافت کاری با منشی و خانم کارشناس فلان و کارشناس بهمان همین هست که خدا در قرآنش سه برابر لعنتی که بر کافران فرستاده منافقین رو لعنت کرده خدا لعنت کنه این قوم منافق رو
  • AO ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    0 7
    مثلا خواستی طنز بنویسی؟ چرا به کارگر معدن توهین میکنی؟
  • حمید IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    7 0
    بی نظیر و بسیار شیوا بود. دست مریزاد جناب آقای فرزین پور محبی! مشتاقانه منتظر متن های زیبایتان هستیم. جمله کلیدی متن شما از نطر من: شاید هم یکی از دلائل اختلاس‌ها همین باشد که پرستو بازی خیلی بیشتر از کفتر بازی خرج دارد
  • آقابزرگ IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    4 0
    هر روز صبح نقابی بر چهره می گذاریم و برای کسب روزی به اصطلاح حلال از خانه خارج می شویم صدها بار دروغ می گوییم زیراب برادر مسلمان خود را می زنیم به رقیبمان تهمت و انگ می چسبانیم به آنچه در دیانت نداریم تظاهر می کنیم و برای فریب افکار عمومی حفظ ظاهر می کنیم خدا عاقبت مان را ختم به خیر کند با این همه ریا و حقه بازی
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    4 0
    بد نبود ولی دو نکته: ۱. «از اقشار عادی به سمت اقشار غیرعادی جامعه رو به گسترش است» شاید درست نباشد ۲. «بعد از کار در معدن هیچ چیز بدتر از خیانت به ملت نیست» کار در معدن سخت ولی باعث افتخار است ولی خیانت به ملت برای برخی چندان هم سخت نیست بلکه متاسفانه بسیار هم آسان است.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    7 0
    خخخخخخ
  • مگی CA ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
    1 0
    نام طنزبسیار زیباست ولی کلمه ی مقدس عشق درکنار پرستوبازی نارواست! هوسبازان یقه بسته بهتره اینطور نیست؟ ضمنا اسم کچل آوردید یادم افتاد به حسن کچل بیچاره که به دنبال پرستویش حتی از دیوار باغ آقا دیوه بالا رفت وبا دیو دست به یقه شد ! ولی این یقه بسته های ما بی هیچ زحمتی پرستو در کام داشتند..با اون سر کچلشان ...