بکارگیری تمام ظرفیت دولت و مجلس برای جلوگیری از خام‌فروشی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر تأکید مقام رهبری، تمامی ظرفیت دولت و مجلس برای جلوگیری از خام‌فروشی به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، الیاس حضرتی در جریان بازدید از غرفۀ فولاد مبارکه در نخستین نمایشگاه و همایش فولاد چابهار با اشاره به نقش فولاد مبارکه در تولید و توسعه فولاد کشور اظهار داشت: استان اصفهان و به‌طور مشخص، فولاد مبارکه مرکز ثقل صنعت فولاد کشور است.

وی خاطرنشان کرد: دانش فنی فولاد مبارکه می‌تواند برای احداث کارخانۀ ۲ میلیون تنی فولاد مکران چابهار چاره‌ساز باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل خام‌فروشی در بخش سنگ‌آهن گفت: بنا بر تأکید مقام رهبری، تمامی ظرفیت دولت و مجلس برای جلوگیری از خام‌فروشی به کار گرفته شده است.

وی گفت: باید به خاطر داشته باشیم کشوری که تولید نداشته باشد نمی‌تواند رونق اقتصادی و تولید ناخالص داخلی داشته باشد و این میسر نمی‌شود، مگر با رفع موانع تولید و حمایت از تولید داخلی که این امر در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با جدیت در حال انجام است.

وی ادامه داد: علی‌رغم همۀ پیش‌بینی‌های منفی سازمان‌های بین‌المللی از رشد اقتصادی کشور، ما شاهد این هستیم که در حوزه‌های مختلف به رشد اقتصادی بسیار خوبی در سال جاری دست یافته‌ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =