۱ نفر
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۳

کیفر ساترلند که در هشت فصل سریال «24» نقش جک بائر را بازی ‌کرد با سریالی دیگر به تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر صحبت‌های اولیه را برای بازی در نقش اصلی سریال «جادو» انجام داده است. فیلمنامه قسمت اول و آزمایشی این سریال را تیم کرینگ، خالق سریال «قهرمانان» نوشته است.

این مجموعه داستان پدری است که متوجه می‌شود پسر لال و دچار اوتیسم او می‌تواند وقایع را پیشگویی کند. قرار است ساترلند نقش پدر را بازی کند.

«جادو» اولین فیلمنامه کرینگ پس از «قهرمانان» است، سریالی که از سال 2006 روی آنتن شبکه ان‌بی‌سی رفت، اما پخش آن پس از چهار فصل ناتمام ماند. کرینگ مدیرتولید «جادو» نیز هست.

ساترلند صحبت‌های اولیه را انجام داده و موافقت خود را برای بازی در سریال اعلام کرده، اما باید فیلمبرداری سریال با برنامه کاری او هماهنگ باشد. او در حال حاضر با بازی در اجرای جدید «فصل قهرمان» روی صحنه برادوی است. پیش‌نمایش‌های این نمایش از هفته پیش آغاز شد.

ساترلند که در تلویزیون محبوبیت بالایی زیادی دارد از زمان پایان پخش «24» مدام پیشنهاد کاری دریافت می‌کند. او از سال 2001 تا 2010 در سریال «24» نقش جک بائر، مامور شجاع یک سازمان ضدجاسوسی را بازی ‌کرد. این نقش در سال 2006 برای او یک جایزه امی به ارمغان آورد.

رویترز / 18 فوریه

54141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =