۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۶

شهرام شکیبا

بشیر خالقی، نماینده خلخال و کوثر در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در باب شکوفایی علمی کشور و اوضاع و احوال فوق‌العاده تحصیلکردگان کلی سیاه‌نمایی کرده و در همان راستا گفته: «از کارشناسی ارشد علوم‌سیاسی تا کاردانی و دکترا در خیل بیکاران قرار دارند و تأسف‌آورتر آن است که کارشناس کشاورزی لحاف‌دوزی می‌کند برای آنکه لقمه نانی بر سر سفره‌اش بگذارد.»

فرمایش ایشان نقض غرض است. همین که کارشناس کشاورزی لحاف‌دوزی می‌کند، نشان می‌دهد بحمدالله بیکار نیست. پس این همه جوسازی برای چیست؟ حالا اینکه «بشیر خالقی» چرا سیاه‌نمایی می‌کند و از کجا برنامه‌ریزی شده و اینها، بماند برای روزی که دست این «کاندیدانما» برای همه رو می‌شود.

ضمن اینکه در این مملکت مگر کسی پیدا می‌شود که در رشته خودش کار کند؟ برای نمونه به این جدول دقت کنید تا ببینید که هرکس‌ در هرجا که مفید باشد زحمت می‌کشد. اسناد و مدارکش هم موجود است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 14382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مريم IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۹
    0 0
    عالي بود آقاي شكيبا... عالي بود! مخصوصا جدولي كه تهيه كرده بودين!
  • dariush IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام آقا جون چرا تیکه میندازی به دولت ای عامل مخملین؟ من لیسانس شیمی دارم و توی خونه دارم ترکیبات مایع ظرفشویی رو بررسی میکنم و هرروز به نکته جدیدی میرسم که ظرف تمییزتر بشه تازه مگه دولت عزیز نگفته 2ساعت کار در هفته شغله؟
  • نگار DE ۱۸:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۵/۳۱
    0 0
    عالی بود آقا مرسی