باشگاه خلیل‌زاده خبر اخراج یک ایرانی را تکذیب کرد!

روز گذشته اخباری مبنی بر اخراج فرهاد قائمی از تیم الریان به گوش رسید.

مهری رنجبر: باشگاه الریان قطر ، خبر کنار گذاشتن فرهاد قائمی دریافت کننده ایرانی  تیم والیبالش را تکذیب کرد. در حالی که سه روز پیش روزنامه الرایه قطر در خبری نوشته بود مسئولان تیم والیبال باشگاه الریان  عذر فرهاد قائمی دریافت کننده ایرانی اش را خواسته و قرار است چند روز مانده به شروع لیگ والیبال  بازیکن خارجی دیگری جای او را بگیرد،  اما  این خبر روی سایت ، توئیت و صفحه اینستای باشگاه الریان  منتشر نشده است. آنها  که با دو باخت از سه بازی تیمشان مقابل العربی فینال امیرکاپ فصل قبل را از دست داده اند،چند روز مانده به شروع فصل جدید لیگ قطر خیلی شاکی هستندو خبرهای درگوشی باشگاه از نارضایتی ها به روزنامه الرایه رسید . اما ناصر الملکی  مدیر ورزش باشگاه الریان قطر بعداز انتشار خبر فسخ قرارداد باشگاه با قائمی گفته :« فرهاد قائمی بازیکن ما است و جدایی اش هنوز قطعی نیست. فرهاد را دوست داریم و برای او احترام زیادی قائل هستیم اما ادامه همکاری ما مشروط به  عملکرد او در تمرینات و بازیهای آینده است.   به گفته او الریان توقع زیادی از دریافت کننده ایرانی اش دارد:« با هزینه ای که برای جذب  فرهاد کرده ایم ،متاسفانه  او هنوز نتوانسته  انتظارات باشگاه و سرمربی را براآورده کند. منافع باشگاه مهمترین اصل برای ما است. فرهاد بازیکن بزرگ و حرفه ای است و همچنان امیدواریم به آمادگی کامل  برگردد تا او را همچنان کنارمان داشته باشیم.» 
اما همه قصه به همین جا ختم نمی شود و از طرفی الریان برخلاف رقبایش کار را دیرتر شروع کرده است ، در حالی که بقیه تیم ها  سه ماه با بازیکنان خارجی اشان تمرین می کردند ، الریانی ها چند روز مانده به شروع امیرکاپ بازیکنانش را جمع و جور کرده و به قول فرهاد قائمی بازیکنان  از بدنسازی به زمین بازی رفتند. با بدنهایی نه چندان آماده و همین مساله باخت های تیم را رقم زد. مدیر برنامه های فرهاد قائمی البته این قضیه را تکذیب می کند:«خبر قطع همکاری الریان با فرهاد صحیح نیست. من با مدیرعامل  باشگاه صحبت کردم و او هم این خبر را رد کرد. مدیرعامل باشگاه  الیریان گفت هر اتفاقی بیفتد ما روی  سایت باشگاه، توئیت و صفحه اینستا اعلام می کنیم. حتی مدیر عامل در تماس تلفنی ازفرهاد دلجویی  کرده است.»
فرهاد قائمی که فصل قبل با مصدومیت پایش لیگ را از دست داد، بعداز بهبودی و دوره ریکاوری تمریناتش را انجام داد تا این فصل با بازی در قطر برای المپیک آماده شود. اما ظاهرا با این شرایط بدشانسی آورده است.  البته شرایط کرونایی و ورود سخت مسافران به دوحه هم مزید برعلت شد تا دریافت کننده ملی پوش ایران  از  بدقولی باشگاهش  دلخور شود.چرا که قرار بود  الریانی ها مقدمات سفر همسر فرهاد قائمی  را هم فراهم کنند اما در این دوماه هیچ اتفاقی نیفتاد و شرایط برای بازیکن ایرانی قطریها سخت شد و حتی تصمیم به برگشت گرفته بود. ظاهرا این مشکل هم حل شده و با صدور  ویزای همسر قائمی  ، او تا هفته آینده به قطر می رود.

سرپرست والیبال الریان:اخراج قائمی صحت ندارد

محمد علی المهندی سرپرست والیبال باشگاه الریان قطر ، اخراج فرهاد قائمی دریافت کننده ایرانی تیمش را تکذیب می کند. او بعداز انتشار خبر  اخراج قائمی به خبر ورزشی می گوید:«من تعجب می کنم ، اخراج فرهاد غیر ممکن است ، بخاطر اینکه او  بازیکن خیلی خیلی خوبی است و کیفیت بازی خیلی بالایی دارد. این خبر صحت ندارد.»

258 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1451668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =