دکتر روحانی آقای "حمید رضا مومنی" را به عنوان "مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ضمن پذیرش استعفای دکتر "مرتضی بانک"، آقای "حمید رضا مومنی" را به عنوان "مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم : رئیس جمهور در پاسخ نامه درخواست دکتر بانک در خصوص "استعفا از سمت مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" نوشت: "با پذیرش پایان یافتن فعالیت شما به دلیل بازنشستگی و مجوز مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ادامه کار تا یافتن فرد مناسب برای تصدی این مسوولیت، از زحمات بی شائبه جناب عالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی می کنم و برایتان آرزوی توفیق دارم."

دکتر روحانی همچنین در حکمی آقای حمید رضا مومنی را به عنوان "مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حمید رضا مومنی

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسالت می نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =