۰ نفر
۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۵:۳۱

کتاب «خاکریزهای دوره گرد»؛ خاطرات علی لطفی از نیروهای جهاد سازندگی در دوران جنگ تحمیلی، با مصاحبه و تدوین ساسان ناطق از سوی انتشارات سوره مهر به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «خاکریزهای دوره گرد» خاطرات علی لطفی تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است که با مصاحبه و تدوین ساسان ناطق در ۱۰۰ صفحه به زودی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود. علی لطفی از جانبازان جنگ و از نیروهای جهاد سازندگی و از همرزمان شهید حاج حسن کسایی بوده و در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ به ایجاد خاکریز و راه سازی مشغول بوده است. آنها در حین یکی از عملیات‌ها در سه کیلومتری بصره، اشتباهی به جای اینکه برای نیروی‌های خودی خاکریز بسازند برای نیروهای عراقی خاکریز می‌ساختند که بعد متوجه قضیه می‌شوند و مجبور می‌شوند از منطقه متواری شوند و سه شب در یک روستا به سر ببرند و...

خاکریزهای دوره گرد

کتاب با خاطرات لطفی از دوران کودکی و خاطرات او از قبل از انقلاب شروع و با خاطرات او از دورانی که در جهاد سازندگی در جنگ حضور داشته تمام می‌شود. به گفته ناطق ویژگی مهم این کتاب اشاره‌ای است که به نقش جهاد سازندگی در دوران جنگ تحمیلی شده است.

ناطق همچنین از تمام شدن کار نگارش کتاب «وقتی آسمان مال من بود»؛ خاطرات خلبان صمدعلی بالازاده خبر داد و افزود: چندی پیش کار نگارش این کتاب تمام شد و آن را به دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری سپردم.

۲۹۱/۶۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =