مشرق نوشت:

یک مربی منشوری فوتبال که مدتی را محروم بود، اگرچه تعهد داده که دیگر تخلفی نکند؛ اما همچنان به روش نادرست خود ادامه می دهد.

این مربی منشوری که پرونده سنگینی نیز دارد، وعده داده بود دیگر عمل غیر قانونی انجام ندهد. در حقیقت، به نظر می رسید قصد دارد تا به حرفه اصلی خود، یعنی فوتبال و هدایت فنی تیم مورد نظرش بپردازد؛ اما گویا قصد دوری از دلالی ندارد.
وی که این فصل و با دادن تعهد، توانست بار دیگر روی نیمکت بنشیند، بار دیگر تخلفاتی را مرتکب شده که موجب شده تا پرونده های جدیدی درباره وی در نهادهای نظارتی باز شود. البته، پای یک دلال بد نام را هم به این تیم باز کرده که به زودی، برخوردهای لازم نیز با این شخص که موجبات آلوده شدن فضای این رشته شده، صورت خواهد گرفت.
اما این مربی منشوری، اخیرا از بازیکنی مبلغ 30 میلیون تومان دریافت کرده تا وی را جذب تیم خود کند. این بازیکن نیز راهی غیر از این نداشته تا این پول را بپردازد و قرارداد را منعقد کند. البته، به نظر می رسد این روند کلاشی ادامه داشته باشد چرا که امکان دریافت وجهی دیگر برای حضور این بازیکن در ترکیب، دور از ذهن نیست و از این به ظاهر مربی نیز چیزی بعید نیست.
این مربی متخلف که وضع مالی چندان خوبی نیز در گذشته نداشته، توانسته از این راه سرمایه عظیمی دست و پا کند. به نظر می رسد، برخوردهای قضایی و اداری شدیدتر با چنین اشخاصی، کمک شایانی به پاک شدن فضای فوتبال بکند.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    0 0
    از خواص ورزش فوتبال