بازگشت اچ‌تی‌سی به بازار گوشی‌های پرچمدار/ عکس

دیجیاتو نوشت: همانطور که اوایل این هفته وعده داده شده بود، اچ‌تی‌سی رسما از گوشی پرچمدار U۲۳ پرو رونمایی کرد

گوشی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس از آن محافظت می‌شود. در بالای نمایشگر دستگاه یک حفره برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن وجود دارد، اما خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود ندارد، زیرا HTC این سنسور را در دکمه پاور و روی لبه سمت راست گوشی تعبیه کرده است.

روی پنل پشتی دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مستطیل شکل با لبه‌های گرد هستیم که یک فلاش و چهار سنسور دوربین را در خود جای داده است: ۱۰۸ مگاپیکسل اصلی (با OIS)، ۸ مگاپیکسل فوق عریض، ۵ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل عمق‌سنج.

بازگشت اچ‌تی‌سی به بازار گوشی‌های پرچمدار/ عکس

از نظر مشخصات داخلی، اچ‌تی‌سی U۲۳ پرو دارای چیپ اسنپدراگون ۷ نسل یک با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین با وجود اسلات کارت microSD آن می‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی را افزایش بدهید. علاوه بر موارد اشاره شده، گوشی جدید HTC سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به گواهی IP۶۷ مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد. سایر ویژگی‌های برجسته HTC U۲۳ پرو شامل پشتیبانی از ۵G، اتصال Wi-Fi ۶، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و NFC می‌شود.

HTC U۲۳ Pro در دو رنگ و پیکربندی حافظه ۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود که به‌ترتیب، ۵۵۰ دلار و ۵۸۵ دلار قیمت دارند. هم‌اکنون این دستگاه را می‌توان از طریق وب‌سایت رسمی تایوانی HTC خریداری کرد، اما در مورد عرضه آن در بازارهای دیگر هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1767412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =