برشی از خاطرات هاشمی / سخنان رئیس دولت اصلاحات در پکن

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات سوم تیر ١٣٧٩ او آمده است: اظهارات آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور]، در دانشگاه پکن، مبنی بر لزوم همکاری شرق، برای جلوگیری از سلطه غرب بر جهان، برخلاف انتظار غربی‌هاست که تاکنون از او حمایت کرده‌اند.

  • خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی روز سوم تیر در مورد محتوای سخنرانی‌های ائمه جمعه و انتقاد از دولت سید محمد خاتمی نوشته‌است. او همچنین به انتقادات رسانه‌های دوم خردادی از قوه قضاییه نیز اشاره کرده‌است. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می‌خوانید.
  • تمام روز در خانه بودم و بیشتر وقت به مطالعه گذشت؛ کتاب شرح‌حال رجبعلی خیاط که اهل حال و طبق اظهارات مُریدانش، دارای مکاشفه بوده است. مصاحبه با مجله پیام حوزه را برای چاپ، اصلاح نهایی کردم. مقداری وقت صرف جاروی استخر با جاروی برقی کردم. فائزه با بچه‌ها، ناهار اینجا بودند؛ بعد از بیماری، هنوز نقاهت دارد و رو به بهبودی است.
  • در جزایر ملوک اندونزی، جنگ داخلی شدت یافته است. اظهارات آقای [سیدمحمد] خاتمی [رئیس‌جمهور]، در دانشگاه پکن، مبنی بر لزوم همکاری شرق، برای جلوگیری از سلطه غرب بر جهان، برخلاف انتظار غربی‌هاست که تاکنون از او حمایت کرده‌اند. در نمازهای‌ جمعه امروز، به سیاست‌های فرهنگی دولت حمله شده، ولی در نمازجمعه اصفهان، - به تبع از رسانه‌های دوم خردادی‌- به عملکرد قوه قضائیه حمله شد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1781534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =