مسی و بدترین پیتزای تاریخ!

ایران ورزشی نوشت: در اوایل هفته، اعلام شد که مسی برای حضور در بازی مقدماتی جام جهانی آرژانتین مقابل بولیوی، احساس راحتی نمی‌کند و به دلیل مشکل بدنی در این بازی حضور نخواهد داشت.

این موضوع چند روز پس از گلزنی این بازیکن 36 ساله در بازی 1-0 مقابل اکوادور توسط لیونل اسکالونی، سرمربی این تیم، به صورت رسمی اعلام شد و در نهایت با خط خوردن از لیست بازی با بولیوی به کار خودش در فیفا دی پایان داد. به دنبال این مصدومیت جزئی لئو مسی نتوانست برای اولین بار از زمان حضورش در میامی یارانش را همراهی کند و این تیم اولین شکستش را از زمان حضور مسی تجربه کرد. عدم حضور مسی در ورزشگاه مرسدس بنز باعث شد که آتالانتا نهایت استفاده را از این فرصت کند و با نتیجه 5-2 شاگردان مارتینو را در هم بکوبد.

پیتزای نفرین شده
روز جمعه، مسی در اینستاگرام خود عکس پیتزای عجیب و غریبی را منتشر کرد که از Banchero Miami یک پیتزافروشی آرژانتینی واقع در ساحل میامی خریده شده بود. انتشار این پست باعث شده بود که هواداران اینترمیامی بیشتر از اینکه نگران سلامتی بازیکنشان باشند به اظهار نظر در مورد پیتزای او بپردازند. مسی در اینستاگرامش که 487 میلیون دنبال‌کننده دارد ویدیویی را به اشتراک گذاشت که در آن تصویری از یک پیتزای بسیار سالم تشکیل شده از گوجه فرنگی تازه، زیتون سبز و حلقه‌های پیاز خام به نمایش گذاشت. انتشار این پست با واکنش‌های جالبی از سوی کاربران و هواداران لئو مسی همراه شد و آنها به اظهار نظر در مورد این پیتزای عجیب و غریب پرداختند. یکی از آنها نوشت: «نمی‌توانم این غذا را پیتزا بنامم... این جنایت در حق پیتزا است.» دیگری اضافه کرد: «آخر چه کسی این را می‌خورد برادر؟» سومی نوشت: «غذای آدم فضایی‌ها.» و شخص دیگری پرسید: «این واقعاً پیتزا است؟» فرد دیگری نوشت: «این پیتزا به ظاهر نفرین شده است.» یکی از کاربران نوشت: «او را به خاطر خرید این پیتزا اخراج کنید.» یک ایتالیایی دیگر در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «من ایتالیایی هستم و از دیدن این صحنه منزجرم.»

پیتزای بعد از باخت!
دقایقی بعد از بازی آتالانتا و اینتر میامی در ورزشگاه مرسدس بنز که با شکست 5-2 میامی همراه شد طرفداران آتالانتا بار دیگر بحث پیتزا را پیش کشیدند. با وجود اینکه مسی در این بازی حضور نداشت اما فرد شماره یک حمله هواداران آتالانتا، برنده 7 توپ طلا بود.
طرفداران آتالانتا بعد از پیروزی به سرعت او را دوباره در مورد انتخاب مدل پیتزایش مسخره کردند. اما این پایان ماجرا نبود. صفحه رسمی باشگاه نیز با انتشار عکسی در شبکه‌های اجتماعی برای مسی کری خواند. ادمین در شبکه‌های اجتماعی عکسی از یک پیتزا منتشر کرده که شبیه به پیتزای مسی، البته با گوجه‌های کمتری بود. گوجه‌های روی پیتزا به شکل حرف L بود که به معنای بازنده است که طعنه به تیم میامی و لیونل مسی بود. زیر پست هواداران آتالانتا نیز به اظهار نظر در مورد این عکس پرداختند. یکی نوشت: «این پیتزای شما در این سفر است، بردارید!» فرد دیگری نظر جالبی داد و نوشت: «برای مسی احترام زیادی قائلم اما این استثنا است، آفرین.» کاربر دیگری نوشت: «جواب طلایی بود، آفرین.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1814818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =