نیرو های پلیس در شهرستان های کشور هم یکی دو روز گذشته روزهای پر کاری داشتند .

کلاهبرداری در پوشش پیش بینی مسابقات فوتبال در قائمشهر

ماموران انتظامی شهرستان قائم شهر اعضای یک باند کلاهبرداری  که در پوشش موسسه ورزشی با پیش بینی مسابقات فوتبال کلاهبرداری می کردند، را دستگیر کردند. ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قائم شهر در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی درپوشش موسسه ورزشی و کلاهبرداری از مردم با فروش برگه های پیش بینی مسابقات فوتبال موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
متهمان این پرونده به تعداد 4 نفر که در سطح وسیع در شهرستان های استان مازندران و برخی استان ها ی همجوار فعالیت می کردند، در اقدامی اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی و دستگیر شدند.  ماموران با شناسایی محل فعالیت این شرکت با هماهنگی مرجع قضایی در بازدید از این مکان ها، 31دستگاه انواع تجهیزات رایانه ای به همراه مقادیر زیادی بسته های کاغذ و 72 هزار برگ فیش های آماده فروش را کشف و ضبط کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

آدم ربای متجاوز، پس از 4 سال فرار در کرمانشاه دستگیر شد

مردی که به اتهام آدم ربایی و تجاوز به مدت 4 سال تحت تعقیب پلیس بود، با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه دستگیر شد. سردار کشوری فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در خصوص دستگیری آدم ربای متجاوز در شهر کرمانشاه بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه، موفق به دستگیری متهمی شدند که به مدت 4 سال به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف تحت تعقیب پلیس قرار داشت.
سردار کشوری ادامه داد: متهم سال 1386 به همراه همدستان خود اقدام به ربودن و تجاوز به 2 خانم جوان کرده بود، اما پس از دستگیری سایر متهمان پرونده وی متواری شده و از آن زمان تحت تعقیب پلیس بود. سرانجام با کار اطلاعاتی گسترده ماموران مخفیگاه متهم در کرمانشاه شناسایی گردید و روز گذشته متهم در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: متهم پس از انجام بازجویی و تحقیقات لازم و تکمیل پرونده، تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

 

 

انهدام باند ضرب سکه تقلبی ویکتوریا در الیگودرز

فرمانده انتظامی استان لرستان، از انهدام یک باند ضرب سکه تقلبی ویکتوریا در شهرستان الیگودرز خبر داد. سردار کاظم علیزاده فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: ماموران اطلاعات و امنیت عمومی الیگودرز، روز گذشته در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه باندی به سرکردگی یک نفر اقدام به تهیه سکه های تقلبی می نمایند، با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی مقام قضایی ، وارد عمل شدند.
ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پس از شناسایی پاتوق اعضای باند، در بازرسی از محل مخفیگاه متهمان 6 قطعه سکه تقلبی ویکتوریا، یک قبضه اسلحه جنگی قدیمی، یک قبضه سرنیزه برنو با قدمت حدود 80 سال و کلیه دستگاه های مخصوص ضرب سکه ویکتور یا شامل دو دستگاه مخصوص ذوب و آبکاری سکه و طلا، یک دستگاه تراش محلول های شیمیایی، کوره برقی، کپسول اکسیژن و جوش دستگاه فرم دهنده سکه را کشف و ضبط کردند.
سردار علیزاده خاطرنشان کرد: در این رابطه سرکرده باند به همراه 5 نفر از همدستان و رابطین وی، دستگیر که تحقیقات جامع و کامل از باند همچنان ادامه دارد.
45 282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =