رونمایی نیروی دریایی ارتش از بازی‌های موبایلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش از کتاب جاودان مرد دریا، بازی‌های موبایلی اتاق ۵۷ و ناوشکن دنا رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، امیر دریادار ایرانی در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در جمع کارکنان این نیرو گفت: مقاومت و روحیه جهاد و داشتن شجاعت و شهامت تقابل با دشمنان اسلام و استقبال از شهادت، مقدمه‌ای برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی با اشاره به شکل‌گیری جریان مقاومت در سایه ایمان و آموزه‌های دینی اضافه کرد: همه ما در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی سهیم هستیم و نقش داریم که هر کس باید سهم خود را ادا کند.

فرمانده کل ارتش پیام صادر کرد +جزئیات

پدافند لیزری برای مقابله با پهپاد و توپخانه/ عکس

وی با تمجید از اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای انجام شده در خصوص ناوگروه ۸۶ افزود: انجام ماموریت ناوگروه ۸۶ اقدام بزرگی بود که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) قاعده‌ای برای کارهای بزرگ‌تر شد و آموزه‌های دینی در توفیق ماموریت‌های این نیرو بسیار نقش آفرین بوده که جلوه‌ای از آن در ناوگروه ۸۶ تجلی پیدا کرده است.

در پایان این مراسم از کتاب جاودان مرد دریا، بازی‌های موبایلی اتاق ۵۷ و ناوشکن دنا رونمایی شد. کتاب «جاودان مرد دریا» به همت اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی و با همکاری سازمان بنیاد شهید، با محتوای سرگذشت، خاطرات و عملیات‌های شهید دریادار ابراهیم همتی در ۱۷۰ صفحه به قلم شادانلو گردآوری و به رشته تحریر در آمده است.

بازی‌های موبایلی «اتاق ۵۷» در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و جهاد تبیین و بازی «ناوشکن دنا» در خصوص آشنایی کودکان زیر ۷ سال با ناوشکن تمام ایرانی دنا توسط این اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تولید شده است.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1825235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =