کتاب​های «باشگاه مشت‌زنی، پنجاه درجه بالای صفر، تهران در بعدازظهر و چند روایت معتبر» در لیست پرفروش‌ترین کتاب​های نشرچشمه در آذرماه معرفی شدند.

به گزارش خبرآنلاین، لیست پرفروش ترین کتاب های چشمه در ماه آذر منتشر شد تا «باشگاه مشت زنی» اولین کتاب «چاک پالانیک» در ایران که دیوید فینچر هم فیلمی بر اساس آن ساخته در صدر این لیست قرار بگیرد. «زیارت‌نامه‌ مرغ سحر» جدیدترین مجموعه شعر «سید علی صالحی» در کنار چاپ ششم مجموعه شعر «حفره‌ها»، سروده «گروس عبدالملکیان» هم رده های بعدی پرفروش ترین های ماه گذشته را به خود اختصاص داد.

 

آنطور که شبکه‌ توزیع کتاب این انتشاراتی گزارش داده، همچنین در مجموعه‌ مطالعات سینمایی نشرچشمه نیز کتاب «درک فیلم» نوشته «آلن کیسبی‌یر» با ترجمه بهمن طاهری، ششمین کتاب پرفروش آذرماه شد. «چند روایت معتبر» نوشته‌ «مصطفی مستور» هم همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌های آذرماه هم حضور دارد، چاپ پانزدهم این کتاب این روزها در رتبه‌ هفتم پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است. رمان «علی چنگیزی» با عنوان «پنجاه درجه بالای صفر» هم در رده هشتم پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد.

 

بنابراین گزارش، «تهران در بعدازظهر» نوشته‌ «مصطفی مستور» در رده نهم و رمان «کیمیاخاتون» نوشته‌ «سعیده قدس» در رده دهم پرفروش‌ترین‌های آذرماه بودند.
 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان از سراسر کشور نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، این کتاب را از طریق همین سامانه سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =