در کتاب «داستان​های قورت دادنی» مخاطب با داستان​های کوتاه، متل​ها و ضرب​المثل​هایی با بیان کودکانه مواجه می​شود که پندهایی بزرگ در دل خود جای داده​اند.

به گزارش خبرآنلاین، «داستان های قورت دادنی» نوشته اسکار مندل با ترجمه ابوذر کرمی از سوی انتشارات ققنوس وارد بازار نشر شد.
 

این کتاب در شاخه کودک و نوجوان این انتشاراتی چاپ شده و تلاش نویسنده در داستان‌های قورت دادنی ارائه داستان‌های کوتاه برای کودکان و نوجوانان با هدف بیان پند و اندرز در لابه لای سطرهای داستان هاست.

 

ناشر درباره کتاب اینگونه توضیح می دهد: «چه بسا بزرگسالان هم با خواندن این داستان‌ها ضمن یادآوری روزهای خوش کودکی گاهی بیندیشند اگر این تجارب را که در قالب داستان و مَتل و ضرب‌المثل آمده در زندگی روزمره خویش به کار می‌بستند بهتر می‌توانستند از زندگی خود لذت ببرند. این مجموعه از ناب‌ترین داستان‌های دل‌انگیز و دلنشین تشکیل شده که از زبان حیوانات و آدم‌ها، حقایقی را بیان می‌کند و جالب است بدانید راز گیرایی آن در سادگی‌اش است که هم بر دل می‌نشیند و هم جان را نوازش می‌دهد.»

 

در داستان «کلاغ و گدا» می خوانیم: «گدایی کلاهش را در دست گرفته بود و تنها در مزرعه‌ای پر از قلوه سنگ و کاه دور از جاده ایستاده بود. باد سردی از افق خاکستری می‌خزید. کلاغ که از دیدن این صحنه گیج شده بود چند قدم دورتر از گدا روی علف‌ها فرود آمد و گفت: ای گدا، هیچ کس در این بیابان به تو چیزی نخواهد داد. گدا جواب داد: هیچ کس هم در این بیابان چیزی از من دریغ نخواهد کرد.»

 

این کتاب با قیمت 2800 تومان در بازار نشر توزیع شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =