رفع محدودیتها و تسهیل روند بیمه تکمیلی علوم پزشکی لرستان

مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص مشکلات ثبت و دریافت هزینه‌های بیمه تکمیلی برخی از پرسنل دانشگاه اعلام کرد که محدودیت‌هایی در برخی سرفصل‌های درمانی وجود دارد که در حال پیگیری و رفع آن از طریق بیمه کوثر، طرف قرارداد دانشگاه، هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، اسماعیل رضایی با اعلام این خبر گفت :  روند ثبت هزینه‌ها در سال جاری متفاوت شده و پرسنل باید ابتدا مدارک درمانی خود را در سامانه sinad.kins.ir ثبت کنند و پس از تأیید مدارک، اصل آن‌ها را به نماینده بیمه مستقر در اداره یا رابط امور رفاهی تحویل دهند تا حق بیمه به صورت دستی پرداخت شود.

وی تصریح کرد :که شبکه‌های بهداشت چگنی، رومشگان و سپیددشت فاقد نمایندگی بیمه کوثر هستند و امور رفاهی شبکه‌های مذکور کار جمع‌آوری مدارک را انجام داده و روزهای یکشنبه به نمایندگی بیمه مستقر در ستاد دانشگاه منتقل می‌کنند. همچنین مشکلات نمایندگی بیمه کوثر در شهرستان کوهدشت نیز در دست پیگیری است و به زودی نماینده جدید معرفی خواهد شد.

مدیر امور رفاهی دانشگاه اشاره کرد:  در شهرستان‌هایی که مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر وجود ندارد، با هماهنگی روسای شبکه‌ها، مراکز درمانی معتبر و تمایل‌مند به همکاری با این بیمه در حال انتخاب و معرفی هستند.

رضایی در خصوص تأخیرهای به وجود آمده در روند بیمه تکمیلی گفت که پس از انتخاب سازمان بیمه‌گر، وقوع جنگ تحمیلی ۱۲ روزه سبب شد اجرای برخی فرآیندهای اداری به تعویق بیفتد و جاماندگی‌هایی در ثبت نام ایجاد شود که فرصتی دوباره برای ثبت نام جاماندگان اعلام شده است.

وی افزود : دانشگاه از مرداد ماه پرداخت حق بیمه را آغاز کرده و به همین دلیل ممکن است وقفه‌هایی در پرداخت خسارت پرسنل وجود داشته باشد. همچنین از پرداخت ۵۰ درصدی حق بیمه تکمیلی پرسنل که برای اولین بار محقق شده است، تقدیر کرد.

اسماعیل رضایی در پایان تأکید کرد:  پرسنل دانشگاه می‌توانند مشکلات و سوالات خود را از طریق رابط امور رفاهی پیگیری کنند و اداره امور رفاهی وظیفه نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات بیمه‌ای را بر عهده دارد.

کد خبر 2100810

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین