افزایش ۹۹ درصدی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شهرکرد از ثبت ۹۶۱ تماس و پیام در سامانه ۱۳۷ طی آذرماه خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد و نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ امین جهانبازی با اشاره به افزایش چشمگیر ارتباط شهروندان با سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: در آذرماه سال جاری مجموعاً ۹۶۱ مورد تماس و پیام از سوی شهروندان در این سامانه به ثبت رسیده که نشان‌دهنده رشد ۹۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و افزایش ۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های ثبت‌شده مربوط به مسائل خدمات شهری بوده است، افزود: از مجموع پیام‌ها و تماس‌ها، ۹۲ مورد مربوط به درخواست شن و نمک‌پاشی، ۸۷ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز، ۶۵ مورد برف‌روبی، ۵۳ مورد نظافت معابر و ۴۱ مورد مربوط به رفع سد معبر دست‌فروشان دوره‌گرد خودرویی بوده است.

جهانبازی در ادامه به راه‌های ارتباطی شهروندان با سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ۱۳۷، از طریق فشردن کلید ۱ به اپراتور متصل شوند و یا با فشردن کلید ۳ پیام صوتی خود را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: شهروندان در هنگام ثبت پیام صوتی، حتماً موضوع درخواست و آدرس دقیق محل را به‌طور کامل اعلام کنند تا رسیدگی به موارد ثبت‌شده با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شهرکرد  خاطرنشان کرد: ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۰، استفاده از نرم‌افزار ۱۳۷ (قابل نصب از بازار) و همچنین از طریق سایت شهرداری شهرکرد به نشانی shahrekord.ir از دیگر راه‌های ارتباطی شهروندان با این سامانه است

کد مطلب 2160352

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

آخرین اخبار