در میان جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های نیمه دوم تیرماه در تهران، نام آثاری از «یاستین گوردر، تریسی شوالیه، زنده یاد جعفر شهیدی، استاد مهدی الهی قمشه ای، سیدمهدی شجاعی» دیده می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، فروشگاه های «شهر کتاب» که به خوبی بخشی از دغدغه های مردم در خصوص فروشگاه های زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی را تامین کرده است، مینیاتوری از نمایشگاه دائمی کتاب و محصولات فرهنگی است؛ به طوری که آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از 50 درصد تهرانی‌ها و اهالی شهرستان‌های دارای شهرکتاب حداقل یک بار به یکی از 60 فروشگاه زنجیره‌ای «شهرکتاب» سر زده‌اند و این به معنای درک احساس نیاز به کتاب و رجوع به مرکزی برای گشت و گذار و خرید آن است؛ اتفاقی که در شهر کتاب با توجه به عرضه حجم بالا و متعدد و متنوعی از محصولات فرهنگی رخ داده است؛ با این حال افتتاح شهرکتاب مرکزی (خیابان شریعتی، بالا‌تر ازخیابان مطهری، نبش کوچه کلاته، شماره 247) برای تهرانی ها یک اتفاق ویژه تر محسوب می شد چرا که در این فروشگاه علاوه بر معماری ویژه، فضای بهتر و تنوع محصولات فرهنگی، آرزوی خرید «خانوادگی» در حوزه فرهنگ را نیز محقق کرده است؛ بخش ویژه کودک و نوجوان در کنار تقسیم بندی مناسب حوزه های مختلف نشر همراه با برخی نیازهای تاریخی - فرهنگی و فانتزی در کنار ارائه محصولاتی چون تازه های موسیقی و مطبوعات و فیلم. در ادامه بخشی از لیست پرفروش ترین کتاب های موجود در شهر کتاب مرکزی (نیمه دوم تیرماه91) که سایت اطلاع رسانی این مرکز آن را منتشر کرده آمده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این آثار را تلفنی سفارش بدهند.


 

نام اثر

نویسنده

ناشر

شما از کجا بادمجان می‌خرید؟

دینا کاویانی

ققنوس

دختران دلریز

داود غفارزادگان

چشمه

کمی دیرتر

سیدمهدی شجاعی

نیستان

یک درخت، یک صخره، یک ابر

ترجمه حسن افشار

مرکز

سرسخت، کم‌بخت

ترجمه البرز قریب

حرفه هنرمند

نور شعله‌ور

تریسی شوالیه

کتابسرای تندیس

دنیای سوفی

یاستین گوردر

هرمس

نورالدین پسر ایران

معصومه سپهری

سوره مهر

دختر شینا

بهناز ضرابی‌زاده

سوره مهر

نبرد من

آدولف هیتلر

دنیای کتاب

ایران بین دو انقلاب

برواند آبراهامیان

نی

365 روز در صحبت قرآن

مهدی‌الهی قمشه‌ای

سخن

نهج البلاغه

جعفر شهیدی

علمی‌فرهنگی

سوپ جوجه برای تقویت روح

جان کانفیلد و...

یاران

9 اصل معنوی

وین دایر

کتاب پارسه

روز را خورشید می‌سازد، روزگار را ما

مسعود لعلی و...

جاودان خرد

بهانه ها را رها کنیم

وین دایر

کتاب پارسه


6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =