برخی از خوانندگان خبرآنلاین از تعویض خودروی خود با خودرویی دیگر گلایه مند هستند.

دراین زمینه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: چرا شما پیگیری نمیکنید؟ بار سوم که مشکلی را بیان میکنیم هیچ فردی هم پاسخ گو نیست.
چرا شرکت سایپا پاسخ گو نیست؟
خودرو ما را نمیدهند قرارداد ما را یک طرفه سه ماه کرده اند. به زور میخواهند خودرو مارا با خودروی غیر استاندارد تعویض نمایند. دلیل چیست نمیدانم. جالب تر هیچ نهادی هم پاسخ گو نیست .آقای مدیر عامل سایپا چطور تا دیروز ظرفیت تولید پراید ex داشتید و ثبت نام میکردید امروز ندارید؟ مطمئنم ما جز خسته کردن خود از این اظهار نظر هیچ کار دیگری نمیتوانیم بکنیم .
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی ساپیا تاکید دارد: در تامین برخی از قطعات پراید فول آپشن بامشکلاتی مواجه هستیم که اگر مشتری این خودرو عجله ای نداشته باشد می تواند منتظر تحویل آن شود.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، پرایدهای دیگر بی کیفیت نیستند و تفاوت کوچکی با خودرو فول آپشن دارند. پراید ای ایکس که کلیه آپشن ها را دارد  درحالیکه پراید اس ایکس همه امکانات را به غیر از ایربک دارد و پراید اس ال همه امکانات را به جز ایربک و فرمان هیدرولیک ندارد. این تفاوت ها را به دلیل افزایش قمیت این خودروها هست و اگر متقاضی تمایل داشته باشد خودرویی ارزان تر تهیه کند می تواند پرایدی انتخاب کند که فرمان هیدرولیک ندارد. بنابراین این خودروها از نظر فنی هیچگونه فرقی با هم ندارند.
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    12 0
    بابا پرادو که نیست!پس اون خبرای خودکفایی و داخلی سازی چی بود؟!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    6 2
    مشکلاتی نیست.تنها مشکی بی پولی سایپا است.
  • امير IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    8 0
    بنده حاضرم مبلغ 100 ريال هزينه پيام كوتاه به حساب اين شركت واريز كنم حداقل از طريق پيام كوتاه به بنده كه اكنون از زمان ثبت نامم براي خودرو مذكور سه ماه گذشت(تحويل دوماه) خبري بدهند. معناي كامل مشتري مداري را مي توان در سايپا ديد. سايپا مطمئن. سايپا مشتري مدار. سايپا دائم در تماس با مشتري .....
  • سارا مطمئن IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    10 1
    "اگر مشتری این خودرو عجله ای نداشته باشد می تواند منتظر تحویل آن شود. " آخه شما مردم ایران چقدر عجولید؟ چرا نمی توانید منتظر بمانید؟ حالا که اینطور شد اصلا خودرو نداریم ؛ کسی حرفی داره؟!
  • sahand FR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    8 0
    ما به خاطر این که سایپا ماشین رو 30 روزه میده ماشین خودمون رو فروختیم ex ثبت نام کردیم الان بیش از 3 ماه هست که هنوز ندادن الان هم که میگن در تولید این ماشین با مشکل روبرو هستیم ما باید چیکار کنیم شما اگه مشکل داشتید خوب ثبت نام نمیکردید الانم که پاسخگو نیستند و میگن خودرو ی خودتون رو عوض کنید و تحویل بگیرید !!!!!!!!
  • پیام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    12 0
    آن خبر در ذیل درج گردیده است . http://www.irna.ir/fa/News/80368469/اقتصادی/مردم_از_خرید_خودرو_فاقد_کیسه_هوا_خودداری_کنند مسئولان سایپا بفرمایند اتوموبیلی را که سه ماه قبل پول کامل آن را گرفته اید تا یک ماه بدهید بعد از گذشت سه ماه حالا جوابیه خود را به مردم مرور کنید تا خودتان متوجه بشوید که آیا این جواب است یا ماست مالی . پس حق با ما بود که گفته بودیم مطمئنم ما جز خسته کردن خود از این اظهار نظر هیچ کار دیگری نمیتوانیم بکنیم .اما خوب باید گفت تا بعدا نگویند اعتراض نکردید .
  • رضا IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
    8 0
    شمایی که ماشین من رو که تیرماه ثبت نام کردم هنوز فاکتور نکردید و نتونستید تولید کنید پس چرا هنوز هم دارید ثبت نام میکنید برای تحویل بهمن و اسفند؟؟؟!!! واقعا چرا؟
  • صالح IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    3 0
    منم 111 اس ایکس تو شهریور ثبت نام کردم تحویل آبان ماه بوده الان یک ماه و 20 روزه از زمان تحویل گذشته هنوز ماشین حتی فاکتورم نشده آخه ما به کی شکایت کنیم دستمان به کجا بنده؟
    • رضا IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
      3 0
      من به سایت سازمان بازرسی شکایت کردم بعد از چند روز جوابش اومده که به ما مربوط نمیشه ! زنگ زدم واحد شکایات سایپا گفته چون لیزینگی خریدید به شرکت لیزینگتون مربوطه.زنگ زدم شرکت لیزینگ میگه ما چیکار کنیم سایپا ماشینا رو فاکتور نمیکنه.زنگ زدم واحد فروش سایپا میگم چرا فاکتور نمیکنید؟میگه تحریم و... میگم آخه تحریم 10 روز تاخیر 20 روز تاخیر 1ماه تاخیر نه 3ماه تاخیر!!(البته تا الآن هنور فاکتور نشده)6ماهه که ثبت نام کردم هنوز فاکتور نشده. میگم اگه تحریمیم و این حرفا پس چرا هنوز ثبت نام کردید برای تحویل دی و بهمن؟من که تیر ثبت نام کردم هنوز ندادید !! هیچی دیگه حرفی نداشت قطع کرد!!! به این نتیجه رسیدم فقط میتونیم به خدا شکایتشونو بکنیم
  • م IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    2 0
    قطعات وقتي از چين يا مالزي وارد بشه اون هم پرايد بعد از 18 سال - چرا خودروسازها اينگونه عمل ميكنن چقدر طمع سود