حسین انتظامی نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات از رسانه ملی به خاطر توجه به مطبوعات در برنامه «زنده باد زندگی» تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، انتظامی در یادداشتی که در بخش وبلاگ نخبگان خبرآنلاین، منتشر کرده با اشاره به دیدار اخیرش با محمود عسگریه یکی از چهره‌های پیشکسوت مطبوعات که در حال حاضر کارشناس مجری بخش مرور مطبوعات برنامه شبانگاهی «زنده باد زندگی» است، نوشته : «خبر خوشی که ایشان داد این که مدیران ذیربط اجازه داده‌اند، در حین مرور مطالب به نام نشریات نیز اشاره شود و روی جلد و نامواره آنها به تصویر درآید. یعنی تلقی قدیمی و نادرست گذشته ـ که نامبرد نشریه را مساوی ‌تبلیغ کالای تجاری تلقی می‌کرد- ‌منسوخ شود. ما مطبوعاتی‌ها اگر اهل انصاف باشیم باید این تحول را ببینیم و قدر نهیم.»


انتظامی در یادداشت خود تاکید کرده است: «رسانه ملی رقیب مطبوعات نیست. برادر بزرگتر آنهاست که می‌تواند و باید از توان خود در جهت ترویج این مدیوم رسانه‌ای استفاده کند. مطبوعات نیز کالای بازرگانی نیستند که فکر کنیم اگر نامشان برده شود بخش بازرگانی سازمان، تهیه کننده را مواخذه کند یا برای صاحب کالا، ‌فاکتور صادر کند.»
متن کامل این یادداشت را می‌توانید اینجا مطالعه فرمائید.
 

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =