پیش‌شماره اول بولتن بیست‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با عکسی از فیلم «در جستجوی اریک» به کارگردانی کن لوچ چاپ شده است.

به گزارش خبرآنلاین، در این پیش‌شماره بخش‌هایی از نشست خبری جواد شمقدری معاون سینمایی وزیر ارشاد به همراه دو مصاحبه تفصیلی و اختصاصی با مهدی مسعودشاهی دبیر جشنواره و سیدعلیرضا سجادپور مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی به چاپ رسیده است.

مطالبی با عنوان اجتماع ثمربخش سینماگران در برج میلاد، گزارشی از امکانات برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره، مصاحبه با سینماگران و منتقدانی نظیر جواد طوسی، محمد اطبایی، محمدعلی‌سجادی، جمال شورجه، سیف‌الله صمدیان، سیروس تسلیمی، طهماسب صلح‌جو، اصغر هاشمی و مجید میرفخرایی در خصوص برگزاری جشنواره در برج میلاد از دیگر بخش‌های پیش شماره اول بولتن خبری جشنواره فیلم فجر است.

همچنین در این شماره، جدول سینماهای جشنواره همراه با ظرفیت هر کدام از سالن‌ها، گزارشی کاملی از معرفی سینماهای جشنواره همراه با اطلاعات کامل و گزارشی از نحوه پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره آمده و در پایان نیز در گزارشی مبسوط به چگونگی حمایت بنیاد سینمایی فارابی از جشنواره به عنوان حامی اصلی اشاره شده است.

پیش شماره اول بولتن بیست ‌و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با مدیر مسئولی مهدی مسعودشاهی و سردبیری نصرت‌الله تابش منتشر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 37194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =