به گزارش تسنیم ،رئیس هیئت ووشو استان البرز با بیان اینکه اردوی آمادگی ووشو البرز تحت عنوان اردوی منتخب تالو در محل آکادمی ووشو برگزار می‌شود، گفت: آبان سال جاری حمید قلی‌پور ووشوکار البرزی برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی اعزام می‌شود.

اسماعیل‌ سایه‌افکن، اظهار داشت: اردوی آمادگی استان البرز از روز سه شنبه تحت عنوان اردوی منتخب تالو در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مربیگری محبوبه کریمی و با همکاری فدراسیون ووشو در محل آکادمی ووشو برگزار می‌شود.

وی افزود: تالو فرم‌های پیوسته و منظم شامل مهارت‌های کاربردی در مبارزه از قبیل مشت زنی، لگد زدن، تکنیک‌های تدافعی و تهاجمی و همچنین کار با انواع سلاح‌های سرد است که بر حسب نیاز و شرایط نبرد سازماندهی شده‌اند.

رئیس هیئت ووشو البرز با تاکید بر اینکه در نیمه نخست مهر سال جاری شاهد برگزاری مسابقات ووشو در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بخش آقایان در استان البرز هستیم، خاطرنشان کرد: در آبان سال جاری حمید قلی‌پور ووشوکار البرزی برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی اعزام می‌شود.

سایه‌افکن با اشاره به اینکه 2 هزار ورزشکار ثبت شده البرزی در رشته ووشو در سطح استان البرز مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: 3 هزار و 500 ووشوکار به صورت غیررسمی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بخش ورزش نیز همانند سایر حوزه و بخش‌ها با مشکلات مالی و اقتصادی حاکم بر کشور رو‌به رو است، یاد‌آور شد: همواره درصددیم علی‌رغم وجود مشکلات موجود بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =