مهر نوشت: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم از برخی مسائل در فصل جاری متضرر شده‌است، گفت: اگر اجازه بدهند، پرسپولیس در حال شکل گیری است.

جعفر کاشانی در رابطه با عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس برابر سیا‌ه‌جامگان در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. آنها توانستند موقعیت‌های زیادی را به روی دروازه‌حریف خلق کنند و در نهایت هم به پیروزی دست پیدا کنند.
وی افزود: پرسپولیس امسال تیم جوانی است که نیاز به زمان داشت. اما این تیم رفته رفته بهتر از قبل می‌شود و به عقیده من این تیم در حال شکل‌گیری است.
رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس در مورد بازی‌های آتی پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: اگر اجازه بدهند این تیم فعلی پرسپولیس در بازی‌های آینده بهتر نیز عمل می‌کند. در همین بازی یک پنالتی واضح را به روی طارمی اعلام نکردند و حتی به او اخطار دادند! در بازی‌های قبلی ما از این اشتباهات متضرر شدیم. البته امیدوارم یک تعامل میان فدراسیون و باشگاه‌ها ایجاد شود تا از هر نظر لیگ پویایی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: ما باید بدانیم که کسب قهرمانی اهمیت چندانی ندارد و ایجاد یک فرهنگ درست تاثیر بیشتری می‌تواند در جامعه داشته باشد. ما باید پیش از فکر کردن به کسب قهرمانی، به دنبال ایجاد یک فرهنگ درست و ماندگار باشیم.
کاشانی در رابطه با رای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مبنی بر کسر ۱۰ در صد از قرارداد رضانورمحمدی به علت دریافت کارت قرمز غیر فنی خاطرنشان کرد: امیدوارم این تصمیمات تاثیر داشته باشد و بازیکنان ارشاد شوند. این آرا قطعی است. اما این رفتار یک فرد است که در انجام آن تاثیر دارد. امیدوارم این آرا هیچگاه به مرحله انجام نرسد.
وی در خصوص برنامه پرسپولیس برای فصل نقل و انتقالات نیم فصل نیز گفت: کمیته فنی باید بررسی کند و در صورت نیاز قطعا تیم تقویت می‌شود.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس امسال تیم جوانی است که دچار حادثه شده است. امیدوارم که پرسپولیس در ادامه فصل دیگر دچار مشکلات و حوادث نشود. زیرا این تیم جوان در حال حاضر در حال شکل‌گیری است. به هر حال باید نگاه به این پرسپولیس مهربانانه‌تر باشد.
کاشانی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت قرارداد هادی نوروزی اظهار کرد: باشگاه در تلاش است تا امکانات لازم را برای خانواده مرحوم نوروزی تهیه کند. کمیته حقوقی باشگاه پیگیر این کار است که هزینه‌هایی مانند هزینه تحصیل به خانواده نوروزی پرداخت شود. همچنین باشگاه باید به تعهدات و قراردادش در قبال نوروزی عمل کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =