رئیس کمیسیون تلفیق: انسجام و همدلی، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند

رئیس کمیسیون تلفیق گفت: با همدلی، انسجام و رفتار توام با عقلانیت و اقتدار برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 95 می‌توان گام‌های بزرگی برای رشد و توسعه در ابعاد مختلف برداشت .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، روح الله کیان با بیان اینکه سال 95 سال همت همه جانبه و حرکت منسجم و همگام برای رسیدن به پیشرفت و تعالی جامعه است، اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشور و نقش‌آفرینی ملی در عرصه‌های مختلف بخصوص در حوزه حمل و نقل از جمله رویکردهای مدیریت شهری در سال پیش‌ رو است تا بتوانیم با یک حرکت مدون و برنامه‌ریزی‌شده بر میزان و حجم ارائه خدمات به بخش‌های مختلف کشور بیافزائیم .

وی، گفت: افق‌های تازه، پیشرفت و همکاری با اقتصاد جهانی در پیش روی اقتصاد کشور قرار گرفته است و سال 95 باید سال همتی جهادی برای استفاده از این ظرفیت‌ها باشد .

کیان با اشاره به بهبود فضای اقتصادی و ایجاد امنیت مناسب برای تقویت سرمایه‌گذاری در داخل کشور به خصوص در سال‌های اخیر، از انسجام دستگاه‌ها برای همکاری با بخش خصوصی و تسهیل فرآیندهای مربوط به این بخش به عنوان عامل محرک توسعه یاد کرد و بیان داشت: انتظار عمومی این است که از ظرفیت‌های با ارزش داخلی برای کمک به اقتصاد مردم و اشتغال‌آفرینی موثر استفاده بیشتری شود.

این مسئول با بیان اینکه نظام آموزشی ما متناسب با اقتصاد مقاومتی باید عمل کند، یادآور شد: کارکرد نظام آموزشی آن است که کودکان و نوجوانان و جوانان یک کشور را متناسب با شرایط و نیازهای تاریخی آن برهه تربیت کرد؛ بنابراین توجه به نظام آموزشی و تربیتی در این عرصه بسیار مهم و حیاتی است، زیرا که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز از سالهای پیش رهنمودهای خویش را در این زمینه بیان نمودند.

وی در پایان تاکید کرد: سال جدید سالی نویدبخش برای رشد و پیشرفت کشورمان است و باید با همدلی و انسجام حداکثری در این میدان عمل کنیم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =