بخشی از نارضایتی مسافران به گرم بودن بیش از حد بخش‌هایی از هواپیمای توپولوف این پرواز و نامناسب بودن خدمات ارایه شده بازمی‌گشت.

ایسنا نوشت:

طبق اعلام برخی از مسافران پرواز ساعت 22 و 15 دقیقه تهران به اهواز شرکت هواپیمایی کیش ایر،پرواز شب گذشته این شرکت هواپیمایی به شکل کاملا بی‌نظم و نامناسب بودن ارائه خدمات انجام شد.

پرواز 7030 کیش‌ایر در ابتدا با حدود یک ساعت تاخیر همراه بود اما موضوع تنها به تاخیر در زمان انجام پرواز که این روزها بعضا به موضوعی عادی در میان شرکت‌های هواپیمایی تبدیل شده، منحصر نشد و با ناهماهنگی خدمه هواپیما نیز همراه بود.

توصیه‌های ایمنی پیش از پرواز به دلیل کمبود وقت، به مسافران تذکر داده نشد. بخشی از نارضایتی مسافران به گرم بودن بیش از حد بخش‌هایی از هواپیمای توپولوف این پرواز و نامناسب بودن خدمات ارایه شده بازمی‌گشت.

بالاخره هواپیما به زمین نشست اما هنگامی که در خروجی هواپیما باز شد، مسافران با پله‌ی بدون تعادل خروج از هواپیما مواجه شدند که در این زمان سرمهماندار پرواز خطاب به مسافران گفت که یکی یکی برروی پله بروید زیرا خطر سقوط وجود دارد.

سرانجام مسافران پس از پروازی بی‌نظم، در حالی که نارضایتی خود را از کیفیت کم خدمات‌رسانی به سرمهماندار اعلام می‌کردند، با ترس از پله‌ها پایین آمدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا تماس با مسوولان مربوطه برای پیگیری این موضوع تا لحظه مخابره این خبر امکان‌پذیر نشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 55548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شوق IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۸
    1 0
    با سلام بنده چندین بار ؛ در مطالب مربوط به "کیش ایر" کامنت گذاشتم و اعلام نمودم که حتی مهمانداران این شرکت بسیار بی ادب و بی نزاکت هستند و در برخورد با مسافران از هیچ حرکت دور از ادب دریغ نمی کنند. به مسافران طوری نگاه می کنند که گویی آنکه با صدقه سوار این هواپیما شده اند. ای کاش "کیش ایر" تغییر اساسی در نوع خدمات و علی الخصوص مهمانداران میداد.
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۸
    1 0
    چرا این موتورش این شکلیه؟عین پنکه هستش ،من خودم مفتخر هستم که انواع هواپیماهای شرکت های ایرانی من جمله فوکر ، توپولف ، ایلوشن و آنتونوف و... را سوار شدم و هنوز زنده ام و خیالم راحت بود که دیگه همه هواپیماها را سوار شدم و می تونم دیگه راحت سرم رو بزارم زمین بمیرم ولی با دیدن این عکس نا امید شدم چون با این مدل پنکه یی ها مسافرت نرفتم.
  • بدون نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
    0 1
    وقتی خبرنگار فرق توپولف و فوکر 50 را دمی دونه !!!!!!!!!!وقتی مسافر فرق رستوران با هواپیما را نمی دونه!!!!! انوقت همه میشن کارشناس و توپولف هم میشه سفینه مرگ!!!!!!!