مسائل و مشکلات فنی موجود در سامانه مخابرات انکار ناپذیر و پیگیری برای رفع آن نیز از ضروریات است اما آیا شهروندان حق ندارند بدانند شرکت مخابرات قصد دارد چه مدت آنان را از حقوق حقه خود محروم نماید؟

پس از آن که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد شاید یکی از نقاط مثبتی که برای آن متصور بود تکریم ارباب  رجوع بود ، موضوعی که انصافاً آن را در بسیاری از مراجع خصوصی مشاهده می کنیم.

اما متاسفانه این گزینه نه تنهابرای شرکت مخابرات اتفاق نیفتاد، بلکه روحیه بی اعتنایی( که جزء لا ینفک رفتار بعضی از دستگاه های دولتی است )در این شرکت به ظاهر خصوصی تقویت شد.

به عنوان مثال تلفن های ثابت حدود نیمی از شهروندان شهر آبسرد دماوند به مدت حدود چهار روز متوالی در تاریخ های21و22و23و24تیرماه بدون کوچکترین اطلاع رسانی  قبلی قطع شد.جالب اینکه مرکز مخابرات شهر و سامانه 117نیز کاملاً از موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

پیگیریهای مختلف از مراکز و مدیران و بازرسان مختلف شرکت مخابرات نیز به نتیجه ای نرسید و متاسفانه هر شخص موضوع را مربوط به دیگری می دانست .

مسائل و مشکلات فنی موجود در سامانه مخابرات انکار ناپذیر و پیگیری برای رفع آن نیز از ضروریات است اما آیا شهروندان حق ندارند بدانند شرکت مخابرات قصد دارد چه مدت آنان را از حقوق حقه خود محروم نماید؟

همانطور که همگان آگاهی دارند بستر اینترنت کاربردی  در شهرهای مختلف تلفن ثابت  و امروزه بخش مهمی از امور مردم از جمله امور اداری،وابسته به اینترنت است. حالا شما تصور بفرمایید حدود چهار روز قطعی تلفن و به تبع آن قطع بودن اینترنت چه معضلاتی را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

نه نظر می رسد این شیوه رفتار شرکت مخابرات دهن کجی آشکار به حقوق شهروندی است . جای آن دارد مراجع نظارتی در این خصوص ورود پیدا کرده و نسبت به احقاق حقوق تضییع شده شهروندان اقدام نمایند.

به امید اینکه احترام به شهروندان نه در شعار بلکه در عمل ساری و جاری شود.

کد خبر 557052

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    7 0
    رفتارهای متکبرانه و غیر مسئولانه کارمندان دولت را قبلا تجربه کرده بودیم، اما با فرض خصوصی شدن مخابرات نمی دانم اسم نوع رفتار و برخورد کارکنان مخابرات را چه بنامم
    • فرهاد کنجکاو IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
      2 0
      کجا خصوصی شده عزیزدل؟ توسط فلان نهاد دولتی خریداری شده یک مشت دلواپس رو هم بردن توش بعنوان کارمند دیگه تا تهش بخون که چطور مدیریت میشه و چه نوع پاسخگویی خواهد داشت ...
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    4 0
    من یکماه پیش سه روز موبایلم قطع بود ، مخابرات که رفتم گفت سیمکارتت سوخته باید عوض شود ، 3مرتبه سیکارت عوض کردم برای هر دفعه 7000 تومن دادم و بعد از سه روز که من بیشتر از بیست دفعه به مخابرات رجوع کردم آخر سر گفتند که مشکل سراسری هست بعضی از پیش شماره ها اختلال دارند و فردا برطرف میشه . اصلا پاسخ گوی آبروی و ضرر بنده نبودن . بعد از این سه روز هرکی تماس میگرفت میگفت کلاهبرداری کردی تلفنتو خاموش کردی و بعضی از مشتریانم رو هم از دست دادم
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    2 0
    در ايران مخابرات خصوصي نميگردد. شخصي و اختصاصي ميگردد.
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    5 0
    مخابرات باید پول ودیعه موبایل رو به مردم پس بدهد
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    5 0
    این مشکلات ناشی از بی سوادی برخی اقتصاددانان بوده که فکر میکردند خصوصی سازی در هر شرایطی نتیجه مثبت دارد در حالی که خصوصی کردن انحصارات یعنی سوارکردن انحصارگر بر گرده مردم
  • ص RO ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    3 3
    ما می گوییم اما کی میشنود مسلما هیچ کس جز خود مشتریان مخابرات اگر درست نگاه کنیم سپاه پاسداران خود نظم وانظباط درستی در کار تخصصی خودش نداره انگاه یه شرکتی مثل مخابرات را هم خریده پس دیگه نباید انتظار درستی در مخابرات داشت مگر یه شرکت خارجی مثل ایرانسل بیاد و کار بکنه واین کار هم حالا حلا ها امکانش نیست
  • peyman mokaber A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    3 0
    بدترین توهین ها توسط شرکت مخابرات به اصطلاح خصوصی به مردم می شود که کوچکترین ان قطع خودسرانه وتوهین امیز مشترکان تلفن به خاطر اندکی بدهی می باشد وبدون اطلاع قبلی ودر حالیست که تمامی این دست مشترکین چند صد هزار تومان ودیعه گذاشته اند