مدیرکل ورزش البرز: فضای کافی برای ورزش بانوان وجود ندارد

ایرنا نوشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از کمبود فضای ورزشی برای بانوان به عنوان بخشی از مشکلات این استان یاد کرد.

امیر عفراتی روز یکشنبه در نشست مشترک نواب رئیس هیات های ورزشی استان البرز که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به ضرورت تقویت زیر ساخت های ورزش بانوان استان البرز افزود: بانوان از نظر مکان تمرین با مشکل مواجه هستند.
وی ادامه داد: اکنون هدایت سه هیات ورزشی تیراندازی، اسکواش و گلف استان البرز بر عهده بانوان است چراکه بانوان ورزشکار استان البرز از توان بالایی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار هستند.
عفراتی با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار استان البرز توان و ظرفیت بالایی برای رقابت با سایر استان های کشور دارند، گفت: درصدد اقدام برای ساماندهی و تقویت ورزش بانوان هستیم از این رو باید نواب رییس هییت های ورزشی برنامه های خود را تا پایان سال جاری ارائه دهند.
وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات ورزش نداشتن ساختار معاونت بانوان است، بنابراین در تلاش هستیم طرح ارزیابی سلامت کارکنان زن در استان به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه باید سالن ویژه ورزشی به بانوان اختصاص پیدا کند اضافه کرد: اکنون بدترین ساعت برای ورزش بانوان در سالن ها در نظر گرفته می شود که باید در این روند تجدید نظر صورت گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =