مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از حفر ۳۰ چاه جذبی با هدف جلوگیری از آب گرفتگی معابر در نقاط آب‌گیر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید رضا فیض عنوان کرد: حفر چاه‌های جذبی با هدف جلوگیری از آبگرفتگی‌ها به اجرا در می آید که برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی سطح شهر و ایجاد معابر ایمن با تردد مطلوب امری ضروری می باشد.

فیض با بیان اینکه تمامی نقاط آب گیر‌ منطقه توسط کارشناسان شناسایی شده است، ادامه داد: با حفر چاه های جذبی تا حد زیادی از آبگرفتگی معابر جلوگیری می شود.

این مسئول با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرازیر شدن آبهای سطحی در سطح معابر گفت: طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی دراولویت برنامه های این منطقه قراردارد.

وی اظهارداشت: حفر چاه های جذبی نقش بسزایی در حفظ و احیا سفره های زیر زمینی دارد و با مشارکت شهروندان و عدم تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در انهار و کانال های فاضلاب باعث جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارش باران می شود.

سیدرضا فیض با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرازیر شدن آبهای سطحی در سطح معابر گفت: طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی دراولویت برنامه ها ی مدیریت منطقه7 شهرداری کرج قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 614172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =