بازار شب یلدا در کرج گرم و متعادل است/ نظارت ویژه بر قیمت کالاها

شهردار کرج گفت: شهرداری این کلانشهر همزمان با اجرای آیین شب یلدا که از سنت‌های قدیمی ایران زمین است، تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته تا علاوه بر نظارت بر قیمت عرضه محصولات در بازار، کیفیت محصولات ارائه شده به شهروندان متناسب با قیمت عرضه آن باشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند با اشاره به قرار گرفتن در طولانی ترین شب سال اظهار داشت: یلدا یکی از نمادی‌ترین آیین‌های ایرانی است که مانند نوروز و دیگر جشن‌های این سرزمین مورد توجه هموطنان در اقصی نقاط جهان می باشد.

شهردار کرج بیان کرد: آیین شب یلدا، جشن باشکوهی است که افراد خانواده، دوستان و نزدیکان را گردهم جمع می‌آورد و موجب مودت و صمیمیت بیشتر درمیان افراد یک جامعه می‌شود.

ترکاشوند ادامه داد: از مطالعه و بررسی آیین‌های ایرانی این نتیجه حاصل می‌شود که روح ایرانی اصولا با شادی قرین است و در اکثر اوقات در پی جنبه‌های نشاط ‌انگیز زندگی می باشد و سعی دارد حتی در طولانی ترین ظلمت‌ها نیز اسبابی فراهم آورد برای همبستگی و ایجاد همدلی و صمیمیت.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن شب یلدا مراجعه شهروندان به بازارهای روز و مراکز عرضه میوه و تره بار افزایش پیدا می کند، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج، برقراری تعادل در بازار و مصوب کردن قیمت میوه های پرتقاضا مانند هندوانه و انار را جزء تمهیدات خاص خود قرار داده است و در این رابطه اقلام مورد نیاز شهروندان اعم از میوه، خشکبار و انواع آبزیان با قیمت و کیفیت مناسب در تمامی بازارهای روز تحت پوشش سازمان مذکور عرضه می شود.

وی یادآور شد: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان امروز سه شنبه 30 آذرماه، ساعت کاری تمامی بازارهای روز تحت پوشش سازمان میادین شهرداری کرج یک ساعت تمدید شده است و تا ساعت 21:30 آماده ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.

شهردار کلانشهر کرج خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گران و یا کم فروشی می توانند مراتب را طی تماس با شماره تلفن 3253222 به سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گزارش دهند تا به صورت ویژه پیگیری و با متخلفان برخورد شود.

ترکاشوند در پایان سخنان خود برخورد مناسب کسبه با شهروندان را خواستار شد و گفت: فرهنگ تکریم مشتری، باید در تمام اصناف نهادینه شود و خریداران با احساس رضایت از نحوه برخورد، عملکرد و پاسخگویی فروشندگان، محل خرید را ترک کنند.

46

 

کد خبر 614292

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار