یک دستگاه کامیون 10 چرخ حامل ماسه بامداد امروز در خیابان آزادی واژگون شد اما به کسی آسیب نرسید.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 8 را ساعت 5:09 دقیقه به محل حادثه در خیابان آزادی، تقاطع خیابان شهیدان اعزام کرد.
به گفته حسن زارع تیموری فرمانده آتش نشانان، کامیون حامل ماسه از سمت راننده واژگون شده بود و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع کردن جریان برق کامیون از بروز آتش سوزی احتمالی پیشگیری کردند. پس از آن که ماموران شهرداری بار ماسه کامیون را تخلیه کردند آتش نشانان با بکارگیری جرثقیل کامیون را به حالت اولیه برگرداندند.
عکسها: پایگاه خبری 125
45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    1 0
    سلام وتشکر من هرروز خبر ها را از سایت شما تعقیب میکنم فقط یه خواهش دارم که تصادفات بیشتر مورد کنکاش قرار گیرد اخیرا در تبریز یک تصادف وحشتناکی اتفاق افتاد که اگر با پدر و دوستان مسبب آن سانحه مصاحبه ای صورت میگرفت برخی از خانوادها به خود میامدند واثر بخشیش در کاهش تصادفها بیشتر میشد سرعت 240کیلومتر در ساعت توسط لندکروز که از افراد سرشناس تبریز هستند .کشته شدن راننده وکمک راننده تریلر و سر نشینان لند کروز ............. اگر این تصادف در یک کشور غربی صورت میگرفت چقدر تجزیه تحلیل و از رسانها پخش میکردند باتشکر مجدد