آیت الله جوادی آملی در تجمع اعتراض آمیز حوزویان در حمایت از مردم مظلوم بحرین با بیان اینکه حق همیشه پیروز است گفت:حکام خودسر خاورمیانه به روز سیاه شاهنشاه ایران مبتلا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی امروز در تجمع اعتراض آمیز اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم در محکومیت کشتار مردم مسلمان کشورهای منطقه به ویژه مردم بحرین شرکت و در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: استکبار و صهیونیست ها با هم هماهنگ شدند تا دو مسئله را انجام دهند؛ یکی اسلام ستیزی و دیگری ایران هراسی. 

وی تصریح کرد: آنها می دانند ایران را اسلام نجات داده است و فهمیدند که اسلام توان آن را دارد که نه تنها خاورمیانه را نجات دهد، بلکه نجات بخش جامعه بشری باشد. 

مفسر قرآن کریم افزود: استکبار برای اینکه سلطه باطل خود را حفظ کند، اول با ایران اسلامی در افتاد، ولی نشد. الان هم با مسلمانان به پا خاسته خاورمیانه درافتاد که آن هم امیدواریم موفق نشود. 

حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: توصیه ما به حکام خودسر خاورمیانه این است که هر چه زودتر این کشورها را رها کنند و مردم مسلمان به پا خاسته را به حال خودشان بگذارند وگرنه به روز سیاه شاهنشاه ایران و شاهان سایر کشورهای ستم پیشه مبتلا می شوند. 

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه حق همیشه پیروز است، مسلمانان کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم بحرین را به ایستادگی در برابر ظلم توصیه کرد و گفت: ملت های مسلمان همیشه پیروز هستند و شهدا نیز مهمان ذات اقدس الهی هستند. 

وی خاطرنشان کرد: این ملت های به پا خاسته به احدى الحسنین می رسند، یعنی یا پیروزی نصیب آنها می شوند و یا به مقام والای شهادت می رسند.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =