۴ نفر
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
ممنوعیت ترددهای شبانه و بازگشایی مدارس و تالارها؟

هنوز آثار نسبتا مثبت محدودیت های ترددهای شبانه در کنترل انتشار ویروس منحوس کرونا بارور نشده که اظهارات وزیر آموزش و پرورش راجع به بازگشایی مدارس دلشوره و نگرانی را به خانواده ها تحمیل کرد.

گویی پس از یکسال مدیران محترم قادر به اتخاذ تدبیر و سیاست مناسبی در برخورد با این معضل نیستند که از هر سو اخبار ضد و نقیض روح و روان مردم را به بازی گرفته،سبب این ظن و گمان می شود که جان و سلامتی ملت موضوع آزمون و خطای مدیران است!

معادله منع تردد شبانه با مجوز فعالیت تالارهای پذیرایی را با چه فرمولی حل می کنید؟چطور به کودکان دبستانی  مفهوم رعایت پروتکل های بهداشتی را منتقل کرده اید که با خیالی آسودده خبر از بازگشایی مدارس می دهید؟انگار دل مدیران محترم برای افزایش آمار مرگ و میر وافزایش مبتلایان کرونا تنگ شده ،چشم دیدن منفی شدن آمار  مبتلایان کرونایی را ندارند!

بهمن ماه سال گذشته بود که با ندانم کاری  ، مردم درگیر این بلای منحوس شدند و بهمن ماه امسال نیز قرار است با افزایش آمار مبتلایان و فوتی های کرونایی مواجه شویم.

مدیران محترم اگر شما با کرونا شوخی دارید،بدانید و آگاه باشید کرونا با جان مردم شوخی ندارد.ملت تازه به شرایط فعلی خو گرفته به قولی سالی ساخته اند و ماهی هم خواهند ساخت.ادامه ی محدودیت های فعلی تا پایان سال هیچ فایده ای که نداشته باشد لااقل سبب تثبیت وضعیت فعلی و کنترل اوضاع می شود.کاری نکنید که ملت فکر کنند به بهانه کاهش آمار کرونا پیگیر برگزاری با شکوه جشن انقلاب هستید.روح و روان والدین با خبر بازگشایی مدارس بیش از پیش به هم ریخته و شما مسبب این وضعیت روانی هستید.خدایی خودتان حاضر می شوید کودک هفت هشت ساله اتان در این شرایط به مدرسه برود؟

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =