۷۵ نفر
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
ست مبل با فرش فیلی رنگ

فرش امروزه یکی از مهمترین و اساسی ترین وسایل دکوراسیون منزل بحساب می آید و نقش مهمی در زیبای و چیدمان منزل ما دارد بطوری که انتخاب آن از اولویت بالای در میان طراحان و دیزاینر های منزل دارد  بهمیت خاطر شما قبل از انتخاب رنگ فرش مقاله های فرش کوروش را که بصورت اختصاصی تهیه شده را در سایت  کارخانه دنبال کنید.

در میان فرش ها یکی از رنگ های که بسیار مورد استقبال خریدارن قرار گرفته و طرفداران زیادی را امروزه بخود اختصاص داده فرش رنگ فیلی است.

 فرش فیلی  که بسیاری از طرح ها و نقشه های جدید فرش ماشینی رو بخود اختصاص داده بطوریکه  پرفروش ترین طرح فرش ماشینی   با این طیف رنگ وارد بازار میشود. در این مقاله سعی داریم کمک کوچکی  در جهت اشنایی با ست فرش فیلی با مبلمان های مختلف رو بررسی کنیم تا رنگ مبل زیبای که با این نوع رنگ ست و هماهنگ هست را برای شما مشخص کنیم.

ست مبل با فرش فیلی رنگ

فرش فیلی با مبلمان های زیادی قابل ست شدن هست البته رنگ های که داخل فرش فیلی هم استفاده میشود هم بسیار مهم و تاثیر گزار هست که باهم در این مقاله بررسی میکنیم.

فرش فیلی با مبلمان هم رنگ

در این نوع از دکوراسیون که به دکوراسیون یکنواخت هم معروف هست مبل فیلی یا هم طیف آن را بعنوان رنگ مبلمان انتخاب میکنیم این نوع رنگ ها مثل رنگ فیلی از دسته رنگ های خنثی میباشد و محیط آرام بخشی رو برای ما فراهم میکند طیف زیادی از رنگ های خنثی در دایره رنگ فیلی قرار میگیرد که شامل رنگ طوسی رنگ خاکستری رنگ سیلور و نوک مدادی میباشد البته تمام این رنگ ها با تناژ کم رنگ مورد اشاره ما هستند که بطوری با دید اول فرش و مبل در یک رنگ دیده شوند که یکنواختی دکوراسیون را برای شما ایجاد کند .

فرش فیلی با مبلمان رنگ متضاد

فرش فیلی مبل رنگی

رنگ های که در تضاد رنگ فیلی قرار دارند باعث ایجاد زیبای خیره کننده ای در فضای دکوراسیون شما میشود این رنگ ها شامل رنگ سبز رنگ سرمه ای شتری و بنفش میباشد در صورت استفاده از   رنگ   متضاد میتوان فضا رو جالب و چشم گیر کرد که حس شادی در این محیط بسیار موثر میشود. البته در صورت استفاده این رنگ ها در فرش فیلی شما زیبای و هماهنگی خیلی بهتر نمایان میشود . همانطور که میدانید فرش های ماشینی از 8 الی 10 رنگ در بافت خود استفده میکنند که که معمولا یک رنگ به غیر از رنگ اصلی در فرش بیشتر از رنگ های دیگر نمایان است اگر فرش انتخابی شما در رنگ دوم ان رنگ متضاد وجود داشته باشد شما با انتخاب رنگ مبل با توجه به ان رنگ دوم فرش بهترین انتخاب را خواهید داشت.

فرش فیلی و مبل کرم

یکی از رنگ‌های که خیلی راحت و بدون دردسر و استرس میتوان با فرش فیلی ست کنید .مبل کرمی هست که علاوه بر آرامش ،محیط شما رو بسیار روشن و شاد میکند که بسیاری از نو عروس ها  این مدل دکوراسیون را برای خود انتخاب میکنند که علاوه بر روشنایی و شادی که به منزل شما میدهد باعث میشود فرش انتخاب تیره شما خیلی دیر تر از فرش کرم کثیف شود و با انتخاب مبل روشن اون روشنایی را به محیط القا میکند و باعث میشود هم محیط روشنی داشته باشید و هم فرشتان خیلی دیرتر از فرش کرم کثیف شود.

اول فرش بخریم یا مبل

رنگ فرش در انتخاب فرش بسیار موثر است خیلی از نقشه ها و طرح ها با تغییر رنگ زیبای و حال و هوای طرح رو از بین میبرند و بسیاری از خریداران اون طرح رو فقط با همان رنگ دوست دارند و پسند میکنند بهمین خاطر بسیاری از خریداران قبل از انتخاب مبل تصمیم به خرید فرش میکنند زیرا در انتخاب رنگ فرش محدودیت بیشتری وجود دارد بهمین خاطر هست که کارشناسان و مشاوران دکوراسیون انتخاب اول فرش را بهتر از انتخاب مبل میدانند .

در انتخاب مبل به دلیل طیف بالای رنگ و داشتن کالیته رنگی بسیار بالا انتخاب رنگ مبل کار سختی برای خریداران نیست بهمین خاطر پیشنهاد ما به خریدارن خرید اول فرش و بعد مبل هست که بتوانید راحت به دکوراسیون دلخواه خود برسند.

انتخاب راحت تر فرش در میان تنوع بالا نقشه

انتخاب فرش جز کارهای سخت در چیدمان دکوراسیون هست برای راحت انتخاب کردن طرح ها فرش کوروش سایتی رو راه اندازی کرده که میتوانید تمام طرح ها رو علاوه بر شانه و تراکم مختلف در طیف رنگ های مختلف ببینید پیشنهاد میکنم یه سرچی بکنید

فرش کوروش

قیمت فرش فیلی

همانطور که میدانید قیمت فرش به گزینه های مختلفی بستگی دارد که میتوان مهمترین انها رو شانه و تراکم فرش ماشینی و الیاف استفاد شده در ان دانست که با افزایش شانه و تراکم قیمت فرش هم متاثر از ان افزایش پیدا میکند که در بازار فرش شانه های مختلفی وجود دارد که شامل 500 شانه ،فرش ۷۰۰ شانه ،فرش 1000 شانه ،فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه میباشد . در بعضی از موارد دیده شده که متاسفانه خریدار یک رنگ بندی فرشی را که به علت زیبا شدن ان رنگ بندی به قیمت بالاتری عرضه میکند این مورد را در نظر داشته باتشید که تغییر رنگ به هیچ وجه تاثیری در قیمت فرش ندارد و فروشند حقی در افزایش قیمت به دلیل تغییر رنگ ندارد این رو عرض کردم که اگر فرش رنگ فیلی رو با قیمت بیشتری به شما قیمت دادند متوجه ان باشید که فروشنده قابل اطمینانی نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =