برنامه خبری «صرفا جهت اطلاع» امشب گزیده​هایی از سخنان روسای قوای مجریه و مقننه در هفته گذشته را به عنوان سوژه گزارش​هایش برگزید.

به گزارش خبرآنلاین، این برنامه با تبریک جا افتادن فرهنگ «عذرخواهی» در میان مسئولین آغاز شد که طی آن مجری برنامه گفت: این فرهنگ به شرطی قابل ستایش است که مسئولین مدام اشتباه نکنند!

سپس صحنه​هایی از جلسه مشترک دولت با استانداران و مدیران اجرایی که در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد، پخش شد که طی آن یکی از استانداران استان​های شمالی خطاب به رئیس جمهور گفته بود: دنیا قبلا ایران را با "کوروش کبیر" می شناخت اما امروز با نام" محمود کبیر" می شناسد!

این بخش از برنامه مذکور که «رکورد شکنی یک نفره در تملق» نام داشت، با این توضیح مجری همراه شد که می​گفت: رئیس جمهور که نشان داده از این حرف​ها خوشش نمی​آید، پس چرا تنور تملق را خاموش نمی​کنید؟

بخش بعدی این برنامه «گفت​وگوی سرشار از بردباری و احترام متقابل» نام داشت که مربوط به مکالمه رئیس مجلس با یکی از نمایندگان حامی دولت در جریان بررسی اصلاح قانون انتخابات و فراهم آوردن امکان نامزدی نماینده​های لیسانسه در انتخابات مجلس نهم بود. در این مکالمه رئیس مجلس از نماینده مذکور می​خواست که مغلطه نکند اما آن نماینده به ادامه سخنانش اصرار داشت. مجری برنامه هم گفت: یعنی نمی​شد صبر می​کردید این نماینده حرفش تمام شود و یا نمی​شد این نماینده یک دقیقه به حرف آقای رئیس گوش می​داد؟

در بخش پایانی این برنامه باز به یکی از سخنرانی​های رئیس جمهور مربوط بود که از تعدد نهادهای دخالت کننده در امور صداوسیما سخن می​گفت و اینکه هر دستگاهی توقعی از رسانه ملی دارد. مجری برنامه هم با بیان اینکه «جانا سخن از زبان ما می​گویی»، گفت: واقعا نمی​شود که مسئولین مختلف همین قدر که از اخبار حمایتی صداوسیما خوششان می​آید، از برخی انتقادهای ما استقبال کنند و اینقدر گله و شکایت و بدخلقی نشود؟

در این حین تصویری از جلسات روسای سه قوه پخش می​شد که نشان می​داد درخواست رسانه ملی متوجه این مسئولین است.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    این نماینده های افراطی مجلس بفرمایند برای اشتغال و مهار تورم چه کرده اند؟ آیا مسوولان اوضای بیکاری را نمی بینند؟ به قول آقای توکلی اقدامات برخی روزبه روز مطالبات مردم را بیشتر میکند.
  • بدون نام GB ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    این استاندار همون نیست که چند وقت پیش تو شالیزار به گل نشست؟؟؟؟
  • بدون نام AU ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
    0 0
    دست از این چاپلوسی های مضحک بردارید و فکری به حال اوضاع رقت بار اقتصادی و اجتماعی مملکت که از دست آوردهای همین شما متملقان است نمایید.