اجرای طرح های زودبازده در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فارسان  در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت اجرای طرح های گردشگری  و زودبازده  در قالب کارگاه های خانگی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان در جلسه دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطر نشان کرد: با توجه به این که استان چهار محال و بختیاری جزء استانهای کم برخوردار است و محرومت های زیاد آن باعث مشکلات متعددی در سطح استان شده که شهرستان فارسان علاوه بر این مشکلات دارای مشکل آب شرب، بیکاری، و از دست دادن نیروی کار و.....میباشد و اصلی ترین انها آب شرب می باشد کشاورزی یا درآمد پایدار اولویت بعدی می باشد . سد باباحیدر برای تامین آب شرب و کشاورزی استارت خورده و علاوه بر قول مساعد مسئولین بدلایلی متوقف گردیده است .

وی افزود : به دلیل کمبود آب، زمین کافی برای کشاورزی وجود ندارد ، همچنین مجتمع های صنعتی و دامپروری در این شهرستان بسیار کم و کوچک هستند .

هاشمی تصریح کرد: اجرای طرح های گردشگری و زودبازده در قالب کارگاه های خانگی از جمله تولید پوشاک ، پرورش مرغ خانگی و ... باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سهمیه آرد در شهرستان فارسان کم است، افزود: نانوایان به دلیل کمبود سهمیه نان را جیره بندی کردند که مهم ترین عامل کمبود سهمیه آرد و گردشگر می باشد .

هاشمی تاکید کرد: سرمایه گذار باید به دلیل بروکراسی اداری حمایت شود تا به راحتی جذب استانهای دیگر نشوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1676704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =