سناریوی کشته سازی دسیسه ضد انقلاب در منطقه بود

ایرنا نوشت: مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی روایت‌گری، تحریف واقعیت‌ها و دروغ‌پردازی را ترفند دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی دانست و گفت: رسانه‌ها در این شرایط باید میدان‌دار تبیین اقتدار نظام اسلامی باشند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان‌غربی در هشتمین نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: دشمنان با سلطه رسانه‌ای در تلاش برای وارونه جلوه دادن واقعیت‌های اتفاق افتاده در جامعه هستند.

وی حفظ کشور، خاک، انقلاب و جمهوری اسلامی را رسالت همگانی دانست و افزود: همه ما باید برای حفظ وطن و مقابله با تهدیدها و ترفندهای دشمن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های مردم باید با تدبیر و راهکارهای مناسب مسوولین برطرف شود، تأکید کرد: دشمنان از احساسات مردم در اعتراض به برخی مشکلات سوءاستفاده کرده و همه تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا با ایجاد اغتشاش به نظام اسلامی ضربه بزنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعاتی که این روزها برای دشمنان نظام بهانه‌ای شده تا از احساسات مردم سوءاستفاده کرده و به اهداف شوم خود که همان ضربه زدن به نظام اسلامی است، برسند، گفت: از شاخصه‌های مهم و اصلی کار رسانه امانت‌داری، صداقت و درست‌کاری است تا از این طریق آرامش و امنیت روانی در جامعه حاکم شود.
وی ادامه داد: در ماجرای فوت خانم مهسا امینی دشمن از زن بودن و اینکه جامعه زنان نباید بی‌تفاوت باشند، جوان بودن برای تحریک احساسات جوانان، کرد و اهل سنت بودن او برای ایجاد اختلاف قومی و مذهبی استفاده کرد تا به اهداف خود برسد و متاسفانه برخی در دام این نقشه دشمن افتاده و همراه و همسو با معاندین حرکت کردند.
وی یادآور شد: برخورد با خشونت از جمله وظایف نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است بنابراین اجازه نخواهند داد تا افرادی در راستای توطئه دشمن برای کشور دردسر ایجاد کرده و دست به تخریب اموال عمومی، کشته‌سازی و اقدامات خرابکارانه بزنند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در این نشست، تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه را از دیگر توطئه‌های دشمنان، معاندین و ضد انقلاب دانست و اضافه کرد: سناریوی کشته سازی دسیسه ضد انقلاب در منطقه بود تا با دست آویز قرار دادن آن عواطف و احساسات پاک مردم را تحریک کنند.
وی افزود: رسانه‌های محلی و ملی وظیفه دارند تا با تبیین صحیح مسایل، جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در حوزه‌های مختلف اجرایی کنند که یکی از این اقدامات اینکه دستاوردها و اقتدار نظام اسلامی را اشاعه و در مقابله با تحریف واقعیت، ابتکار عمل را به دست گیرند.
مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی به دیدارش با ائمه جمعه اهل سنت استان اشاره کرد و گفت: دشمنان برای خدشه دار کردن امنیت کشور از هیچ کاری دریغ نکردند البته توطئه‌ها برای ناامن سازی ایران نقش بر آب شد.
وی اظهار کرد: در مسایل اخیر کشور ایادی استکبار با محوریت سرویس‌های اطلاعاتی منطقه و استفاده از ظرفیت گروهک‌های معاند برای ایجاد ناامنی تلاش کردند اما با هوشمندی رهبر معظم انقلاب، بصیرت مردم و مجاهدت نیروهای امنیتی و انتظامی تمام این توطئه‌ها خنثی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1690743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =