۰ نفر
۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴

«عشق در منطقه ممنوع»، «مسافر» و «2 غریبه، 2 آشنا»، عناوین برخی از داستان‌های مجموعه «فقط عاشق زبان عاشق را می‌فهمد» است.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه داستان «فقط عاشق زبان عاشق را می‌فهمد» نوشته قاسم‌علی فراست در 152 صفحه با قیمت 4 هزار تومان از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد. به گفته نویسنده در داستان‌های جنگی مجموعه «فقط عاشق زبان عاشق را می‌فهمد»، با مرور حوادث و زندگی سال‌های دفاع مقدس، زندگی و فرهنگ پس از آن مورد نقد قرار گرفته است.

 

«عشق در منطقه ممنوع»، «مسافر» و «2 غریبه، 2 آشنا»، عناوین برخی از داستان‌های مجموعه «فقط عاشق زبان عاشق را می‌فهمد» است.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: «پلک‌هایش سنگین بودند و امان بیدار ماندن به او نمی‌دادند. کیمیا وقت را تنگ دید. اصغر را رها کرد و رو به چادر فرمانده تیپ رفت. اصغر نیمه‌خواب چند قدم خود را پی او کشاند اما خستگی و بی‌خوابی چند روزه مانع بود؛ صدا زد:«کیمیا!» کیمیا شتابان و کفری رو به مقر فرمانده رفت:«همچین راحت گرفته خوابیده که انگار آرزوی شهادت کرده و آرزوش برآورده شده...»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =