۰ نفر
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
سرتیپ قلابی دستگیر شد

فارس نوشت: رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهمی خبر داد که با غصب عنوان درجه سرتیپی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهمی خبر داد که با غصب عنوان درجه سرتیپی از ارگان‌های نظامی اقدام به حمل سلاح جنگی می‌کرد.

سرهنگ راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: اواخر هفته گذشته خبری در خصوص ترددهای مشکوک فردی ملبس به لباس نظامی با درجه افسر ارشدی در یکی از مناطق شمال تهران در دستور کار تیمی از مأموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی و تحقیقات میدانی و با تحت نظر قرار دادن سوژه مورد نظر و پس از استعلام‌های به عمل آمده مشخص شد این فرد جاعل با هویت جعلی و غصب عناوین نظامی با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

سرهنگ راستی در ادامه بیان داشت: با تکمیل شدن تحقیقات و انجام هماهنگی لازم با مرجع قضائی، عملیات دستگیری این فرد جاعل عنوان آغاز شد.

وی تصریح کرد: مأموران این پلیس با حضور در مخفیگاه متهم در حوالی محله مینی‌سیتی اقدام به دستگیری متهم کرده و یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۲۹ عدد فشنگ مربوطه، یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی به همراه ۱۲ عدد فشنگ مربوطه، یک قبضه شبه سلاح کمری گازی، یک قبضه سرنیزه، یک دستگاه دوربین شکاری، چندین آرم و علائم نظامی فلزی، چندین سلاح سرد شامل قمه، باتون و... چندین مهر و کارت جعلی ویژه دستگاه‌های دولتی و کشوری به همره احکام مأموریت‌های تردد خودرویی و موتوری از وی کشف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم دارای چندین سابقه کیفری در زمینه کلاهبرداری است خاطرنشان کرد: متهم به همراه اقلام کشف شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

وی از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام کرده تا به آنها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۱۰ اینفلوئنسر اینستاگرامی به جرم تبلیغ قمار

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1827897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =