لو رفتن رنگ‌بندی کامل گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

زومیت نوشت: پس از افشای مشخصات کامل پرچمداران جدید سامسونگ، حالا رنگ‌بندی سری گلکسی S24 فاش شده است.

نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 در ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی و بهمن) رونمایی می‌شود. تاکنون اطلاعات و جزئیات مهمی در مورد این گوشی‌ها مانند تاریخ رونمایی، جزئیات مربوط به هوش مصنوعی و مشخصات تمام مدل‌های گلکسی S24 فاش شده است.

بیشتر بخوانید:

برخی از رنگ‌های گلکسی S24 اولترا پیش‌تر فاش شده بود که شامل رنگ‌های مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، زرد تیتانیومی و بنفش تیتانیومی می‌شود. عبارت «تیتانیوم» صرفاً اقدامی تبلیغاتی و منحصر به نام رنگ گوشی سامسونگ نیست؛ شایعه‌ها می‌گویند گلکسی S24 اولترا امسال دارای فریم تیتانیومی خواهد بود.

گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در رنگ‌های مشکی، خاکستری، زرد و بنفش عرضه خواهند شد، اما برخی فروشندگان ادعا می‌کنند که گلکسی S24 و S24 پلاس را در سه رنگ جدید دیده‌اند. به گفته‌ی یک افشاگر در ایکس، رنگ‌های جدید شامل نارنجی، طیف دیگری از رنگ بنفش و سفید خواهند بود.

لو رفتن رنگ‌بندی کامل گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

به لطف تصاویری که از سینی سیم‌کارت پرچمداران جدید سامسونگ فاش شده است، می‌توانیم رنگ‌های گوشی را مشاهده کنیم البته این احتمال وجود دارد که برخی از رنگ‌ها انحصاری و تنها از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ قابل خریداری باشند.

پرچمداران جدید سامسونگ احتمالاً اواخر دی ماه به‌صورت رسمی در جریان مراسم آنپکد رونمایی خواهند شد و قیمت گوشی و جزئیات تکمیلی آن‌ها در همان زمان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =