دانشگاه شهرکرد در حوزه ورزش قهرمانی دانشگاه برتر کشور شد

در پنجاه و سومین نشست مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دانشگاه شهرکرد عنوان دانشگاه برتر در حوزه ورزش قهرمانی در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شهرکرد گفت ،در پنجاه و سومین نشست مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دانشگاه شهرکرد عنوان دانشگاه برتر در حوزه ورزش قهرمانی در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.

دکترسعید مولوی افزود : بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان، اداره تربیت‌بدنی دانشگاه شهرکرد در شاخص‌هایی همچون تعداد اعزام‌ها و تعداد مقام‌های کسب‌شده و درخشش دانشگاه شهرکرد در المپیادهای قهرمانی کشور و همچنین فعالیت اداره تربیت‌بدنی در دانشگاه و برگزاری مسابقات و غیره حائز این مقام شد.

به گفته وی : در حوزه «ورزش قهرمانی» دانشگاه‌های اصفهان، شهرکرد، تبریز، تهران، الزهراء(س)، مازندران، غیر انتفاعی زند شیراز، صنعتی اصفهان در شاخص‌های تعداد مشارکت در المپیادهای قهرمانی، بین‌الملل و شاهد و ایثارگر، تعداد مشارکت در مسابقات قهرمانی تک رشته ای، تعداد میزبانی مسابقات منطقه ای، مقام های کسب شده در رویدادهای قهرمانی به عنوان دانشگاه برتر شناخته شدند.

مولوی گفت : با توجه به جایگاه و اهمیت ادارات تربیت‌بدنی دانشگاههای کشور و توسعه و ترویج ورزش همگانی و قهرمانی در بین دانشجویان به‌عنوان قشر جوان، فرهیخته و آیندهساز، پیاده‌سازی سیستم ارزیابی عملکرد ضروری است و در همین راستا ارزیابی عملکرد تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها به‌منظور شناخت وضعیت موجود تربیت‌بدنی در دانشگاه‌ها و ترسیم مسیردستیابی به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت و شناسایی نقاط قوت و ضعف تنظیم گردیده است.

گفتنی است ،پنجاه و سومین نشست مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =