دو هفته پس از مرگ ستار بهشتی و نامه نماینده علاالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم، فرمانده ناجا با این بازدید موافقت کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ هفته گذشته مجلس کمیته ای را برای علت مرگ سار بهشتی تشکیل داد که پس از ان رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی، خواستار بازدید نماینده های این کمیته از بازداشتگاه رباط کریم شد.

اکنون سردار اسماعیل احمدی مقدم خبر از موافقت با این بازدید داده است.

او درباره همکاری ناجا با کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری نحوه مرگ ستار بهشتی (وبلاگ‌نویس)، به خبرگزاری خانه ملت گفت: نمایندگان نیروی انتظامی توضیحات لازم را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دادند و نتیجه گزارش نیز در صحن مجلس قرائت شد. همچنین افرادی از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای تحقیق درباره مرگ ستار بهشتی، منصوب شدند.

او گفت: علا‌الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه‌ای برای من نوشت که مهدی دواتگری را در آن به عنوان نماینده این کمیسیون برای بازدید از بازداشتگاه رباط کریم، اعلام کرد که من دستور همکاری با مجلس را صادر کردم.

همچنین احمدی‌مقدم درباره برخورد با عاملان این مساله، گفت: هنوز در مرحله تحقیقات قرار داریم و اول باید اصل مساله روشن شود.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =