باور کنید فرج‌الله سلحشور بودن سخت است این را من به عنوان یزدان سلحشور می‌گویم که تا به حال مجبور شده‌ام به تقریباً نصف مردم ایران توضیح بدهم که نسبتی با فرج‌الله سلحشور ندارم حالا ببین خودِ این بنده خدا به چند نفر در طول روز توضیح می‌دهد که نسبتی با آن کارگردانی که یوسف پیامبر(ع) را ساخته، ندارد.

سلحشور در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته:« اگر کارگردانی می‌آید و فقط سریال‌هایی با موضوع رابطه نامشروع با نمایش زندگی‌های آنچنانی می‌سازد، خودش آن را قبول دارد.» دستش درد نکند! واقعاً کشفیات سلحشور در زمینه روانشناسی و جامعه‌شناسی و سینما و تلویزیون‌شناسی دست ارشمیدس را در فیزیک بسته.خب مؤمن! اگر این صحبت شما درست باشد که پای خودت هم با سریال یوسف پیامبر(ع) گیر است چون چیزی که نشان دادی از خواسته‌های زلیخا که دائم پیرهن یوسف در حال فرار را از پشت پاره می‌کرد، مگر غیر از این بود؟
سلحشور البته اشارات دیگه‌ای هم کرده، از جمله:« یکی از ایراداتی که به صدا‌وسیما وارد است این است که فکر می‌کنند هرچقدر تعداد شبکه‌ها را بالا ببرند موفق‌ترند، در حالی که این فکر غلط است، دشمن با همه قدرتش فقط 5، 6 شبکه تلویزیونی درست کرده و با همان تعداد معدود دارد ریشه‌های فرهنگی و ارزشی ما را می‌زند.» نه به خدا! نفرمایید! من واقعاً ایمان آوردم که شما مستعضف هستید چون الان در اکثر خانه‌ها رسیور دیجیتال و تمام دیجیتال است که اگر فقط هاتبرد را بگیرند مردم، بالای هزار شبکه است و اگر از تمام دیجیتال و دیش گردان استفاده کنند، چیزی حدود 38 ماهواره را می‌توانند بگیرند که رقم شبکه‌هایش را نمی‌دانم چون ندارم! حالا شما حاج‌آقا! هنوز دارید با همان رسیورهای آنالوگ که پنج،شش شبکه را نشان می‌داد و اواخر دهه هفتاد به رحمت ایزدی رفتند، شبکه‌های دشمن را می‌بینید؟ واقعاً تحسین‌برانگیز است! یا مشکل مالی باعث شده که رسیورتان را عوض نکنید که قیمتش یک موقعی به 45 هزار تومان هم رسید یا اینکه عاشق شبکه‌های تلویزیون ترکیه و ایبرو و ابرام تاتلیس و ویدئو‌های قدیمی عایشه هستید.به هر حال، این دیگر با خودتان است که مشخص کنید کدام‌شان چون رسیورهای آنالوگ، فقط چند شبکه ترکیه و یک شبکه فرانسه را نشان می‌دادند که تا آنجایی که یادم هست آن شبکه فرانسه هم دیگر تا سال 79 نمی‌گرفت!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    65 5
    دمت گرم
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    9 85
    ارشميدس شيميدانه نه فيزيکدان
    • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      21 1
      یکم درس بخون
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    122 5
    دمت گرم
    • بدیع الزمان A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
      12 59
      خخخ...آقای سلحشور منظورم بزدان خان است . خود ومخاطبانتون دچار سطحی نگری شدید و برای هم به اصطلاح نوشابه باز میکنید...تا یکی هم جوابتون میدند هزاران برچسب میزنید...مثل همیشه نظر ایشان را درست متوجه نشده اید.... وقتی روح حاکم بر فیلم در تایید خیانت است دیگه چه حرفی دارید؟؟ مثلا در فیلم برف روی کاج ها،طرف به شوهرش خیانت میکنه وبعد میگه امروز بهترین روز زندگی ام است...در ضمن با توجه به سطح درک مخاطبانتون باید ذکرشود که خیانت توجیه برای خیانت نیست..حالا کجای فیلم بوسف در تایید خیانت است؟؟... در ضمن شما بهتر است نقدی هم به سیاه سازها کنید که با رپرتاژ آگهی های بی بی سی مشغول تیشه زدن به ریشه ارزشهای ایرانی اسلامی هستند...
    • فرید IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      0 0
      یادم هست یکی از ویژگیهای رسیورهای آنالوگ این بود که مثل آنتن های قدیمی مثلا از زاویه 35 درجه نسبت به افق تا 45 درجه کانال را میگرفت اما مثلا در 40 درجه صاف بود دقیقا مثل تفکرات و ایدئولوژی بعضی ها مثلا در آنجائیکه دولت قبل بود ایشان فعالیت میکردند حالا به هر قیمتی چون ارزش کار سینمایی مهم نبوداینکه کارگردان چقدر ارادتمند دولت است مهم بود،این همان بازه 35تا45درجه دیش است حالا در درجه 40 که اوج ارادتمندی کارگردان در این زاویه و جهت خاص است که هم کارگردان ذوب در دولت بودهم دولت تا ریال آخربیت المال را خرج هنرارادتمندش میکرد و نهایتا حاصل این تفاهم الگوبرداری شیوه مدیریت عزیزمصرازرییس دولت بود و احسن القصص قرآن قصه سالهای84 تا92پس زنده باد رسیورآنالوگ و هنرمندآنالوگآنالوف شاید صحیح تر باشد
  • آریا A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    87 5
    احسنت ، جانا سخن از زبان ما میگوئی .
  • مجتبی IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    28 8
    واقعا فرج ا... سلحشور بودن سخت است.....هتاکی و بد و بیراه گفتن به دیگران کار هر کسی نیست..
  • احمد IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    27 2
    ضمن اعلام موافقت با مطالب شما، به جهت گیر دادن به یکی از دوستان ارزشی، از هم اکنون برای آمرزش روح شما دعا می کنم..... روحت شاد :
  • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    16 1
    کلی خاطرات زنده کردی. ولی آنالوگ دیگه تک و توک کانالی بگیره. منظور ایشون هم فارسی های پربیننده بوده احتمالا.
  • بی نام IR ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    15 1
    این آقای نویسنده خودشون متخصص ماهواره هستند ها. خسته نباشید دیجیتال