فیلم سینمایی «طهران،​ تهران» شامل دو اپیزود به کارگردانی داریوش مهرجویی و مهدی کرم​پور برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آخرین مراحل تولید را سپری می​کنند.

محمدعلی حسین​نژاد تهیه​کننده فیلم سینمایی «طهران، تهران» در گفت​وگو با خبرآنلاین درباره مراحل آماده​‌سازی این فیلم سینمایی اظهار داشت: ««طهران، تهران» شامل دو اپیزود است که اپیزود ساخته شده توسط داریوش مهرجویی «طهران..روزهای آشنایی» نام دارد و اپیزود تولید شده توسط مهدی کرم​پور همانطور که از ابتدا هم اعلام شده بود، «تهران.. سیم آخر» نام دارد.»

او در مورد مدت زمان هر یک از این اپیزود​ها گفت: «اپیزود «طهران..روزهای آشنایی» 60 دقیقه است و اپیزود «تهران.. سیم آخر» 40 دقیقه و در مجموع کل فیلم 100 دقیقه است. زمانی که با درگذشت زنده‌یاد سیف‌الله داد، ساخت اپیزود مربوط به این فیلمساز منتفی شد برای تکمیل مدت زمان فیلم برخی صحنه​های حذف‌شده،​ اضافه و بعضی صحنه​ها فیلمبرداری شد.»

حسین​نژاد درباره مراحل آماده سازی «طهران، تهران» گفت: ««طهران..روزهای آشنایی» مرحله میکس نهایی را سپری می​کند و بهروز صفاریان از آهنگسازان پاپ موسیقی آن را ساخته است. اپیزود «تهران.. سیم آخر» هم با آهنگسازی کارن همایونفر برای انجام کارهای نهایی راهی لابراتوار شده است.»

این فیلم سینمایی با موضوع شهر تهران و از نگاه فیلمسازان دو نسل مختلف سینمای ایران برای نمایش در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.

بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر از پنجم تا پانزدهم بهمن ماه در تهران برگزار می​شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =