بازار ارز و طلا در کنترل است.

رییس کل بانک مرکزی در خصوص ساماندهی صرافی ها و مؤسسات اعتباری در سال 89 اظهار داشت : طی ساماندهی صورت گرفته، هم اکنون از تعداد 1700 تعاونی اعتباری بدون مجوز، فقط 14 تعاونی توانستند مجوز دریافت کنند و مابقی تعطیل شدند.

وی درادامه از اتمام ساماندهی صرافی‌ها تا پایان فروردین ماه جاری خبرداد و گفت: علاوه بر صرافی‌ها این بانک در نظر دارد برای همیشه پرونده صندوق‌های قرض‌الحسنه غیر مجاز را نیز ببندد.

بهنی با اشاره به وضعیت طلا در کشور گفت: هم اکنون با کنترل بازار داخلی طلا چندین میلیارد دلار به ذخایر ارزی کشور اضافه شده است. 

وی در ادامه با توضیحاتی پیرامون مدیریت سبد ارزی در کشور افزود : بانک مرکزی هر زمان که خطری متوجه بازار طلا و ارز شده، بلافاصله وارد عمل گردیده که عرضه شمش طلا برای اولین بار در سال گذشته مؤید این نکته است.

/32

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
    0 0
    با سلام به جناب آقاي بهمني اميدواريم نسبت به بانكها كه بجاي پرداخت وام با 11يا 10 صدر وامها را تا 27% به مردم مي دهند افزايش قرض الحسنه ها با دادن وام حداقل تا 20 ميليون و با باز پرداخت 5 ساله را نيز پيگيري فرمايند
  • یرانی IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
    0 0
    آقای رییس بایسیتی ازاول باقرض الحسنه ها شروع می کردیدولی واقعا دست مریزاد
  • بدون نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    0 0
    جناب آقای بهمنی اگردرطرح ساماندهی چه موسسات تعاونی اعتباری وچه قرض الحسنه ها بدواً مشکل بیکاری خیل عظیم جوانان تحصیل کرده شاغل دراین مراکزحل نشود چه سودی به این مملکت دارد آیااین سیاست باسیاستهای دولت محترم درکاهش بیکاری منافات ندارد