مهر نوشت:

 دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه گفتگوها بین این جبهه و جبهه متحد ادامه دارد، گفت: ما همچنان دنبال وحدت و گفتگو هستیم.
حجت الاسلام مجتبی آقاتهرانی در پاسخ به این سئوال که حضور تعدادی از اعضای جبهه پایداری در همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان آیا نشان از تصمیم برای پیوستن به این جبهه است، گفت: ما دوست داریم وحدت داشته باشیم و با وحدت موافقیم، معتقدیم دوستان اصولگرا باید با هم باشند و اصولی فکر کنند. ما آیت الله مهدوی کنی را دوست داریم اما در این مدت خیلی‌ها به جای ما صحبت کردند که بهتر است توبه کنند و به جای کسی حرف نزنند و هر کسی حرف خود را بزند کسی قیم نمی خواهد.
وي در پاسخ به این سئوال که تصمیم جبهه پایداری برای حضور در انتخابات و وحدت با سایر اصولگرایان چیست، گفت: ما پیش از این گفتگوهایی با جبهه متحد داشته ایم که این گفتگوها هنوز ادامه دارد و باید ببینیم به چه نتیجه ای خواهیم رسید.
وی خاطر نشان کرد: ما دوست داریم اعضای جبهه متحد به اصولی که خودشان گفتند و منشوری که تدوین کردند پایبند باشند. اصل اولیه مورد قبول ما هم تبعیت بدون چون و چرا از مقام ولایت است اما ممکن است ما احساس کنیم خواسته های مقام معظم رهبری در مواردی تامین نشده که البته دوستان می گویند تامین شده است.
دبیر آقاتهرانی ادامه داد: صحبتی که افراد جبهه پایداری دارند این است که حضور برخی افراد در کمیته 8+7 چه توجیهی دارد. ما معتقدیم حضور آنان با ساختاری که خود آقایان قبلا بیان کردند همخوانی ندارد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    3 4
    زنده باشی آقاتهرانی که فریب ریاکاران نمی خورید.