در روز دوازدهم تیرماه نیز چند نفر دیگر از خوانندگان سایت مشکلاتشان را برایمان فرستاند که به این شرح است:

کامران نوشته است: مشکلی که من دارم با mobinnet است. این شرکت قول سرعت 512 رو داده در صورتی که سرعت در بهترین حالت 110 بوده. در شرایطی که 100 روز از قرارداد می گذرد جمعا زیر 50 روز وصل بوده و آن هم با چه مشکلاتی. با امروز دقیقا 14 روز است که کاملا قطع است و جالب اینجاست که کسی جوابگو نیست.

قاسم نوشته: قبل از هر چیز از تلاشهای مسوولین شهرداری منطقه یک در عمران و آبادانی منطقه ولنجک تشکر و قدردانی میکنم. متاسفانه علیرغم تلاشهای انجام شده ظاهرا ابتدای کوچه ما به منطقه فراموش شده تبدیل شده است. وقتی قرار بود در ابتدای کوچه ما پمپ بنزین و میوه و تره بار احداث شود مسولین شهرداری قول دادند به دلیل مشکلات احتمالی و بار ترافیکی، مساعدت کرده و کوچه را آباد کنند. متاسفانه فقط انتهای کوچه عملیات عمرانی و فضای سبز انجام شده ولی در حد فاصل بلوک 1تا3 منطقه ای بیابانی وجود دارد که با کوچکترین وزش باد، خاک به خانه اهالی سرازیر میشود و در هفته مجبوریم 2بار خانه رانظافت کنیم. البته صرفنظر از تمام موارد ذکر شده منظره این محدوده زیبنده پایتخت کشور هم نیست که خواهش میکنیم رسیدگی شود.

فرزاد اشاره کرده: امسال در کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق ظرفیت پذیرش در دانشگاه‌های معتبر تهران بسیار کم شده و ظرفیت آنها به دانشگاه هایی مثل بیرجند و ارومیه داده شده است. این کار جز اینکه رتبه های بهتر را به دانشگاههایی که امکانات کمتر دارند می فرستد هیچ حسنی ندارد. همچنین این موضوع سبب بی عدالتی در رتبه های کنکور ارشد نسبت به سال گذشته است که با رتبه ای که پارسال تهران قبول می شدند امسال مجبور به رفتن به دانشگاههای ضعیف‌تر می شوند. لطفا پیگیری کنید و دانشجویان بسیاری را از نگرانی نجات دهید.

حاتم کوه‌خیل نوشته: بیش از12سال در شرکت نفت و در مکان کاری ثابت کار کردم و از کارگر ساده به سرپرستی انبارداری رسیدم. البته هر یکی دو سال پیمانکار نیروی انسانی تغییر می کرد. حدود2 سال است که به خاطر تعدیل نیرو اخراج شدم و اداره کار حکم به برگشت به کار و دریافت حق و حقوق به نفع من صادر کرده است. متاسفانه پیمانکار مربوطه دیگر با شرکت نفت کار نمی کند و حقوقم را نمی‌دهد. دراخوست راهنمایی از هموطنان ومسئولین را دارم.

محسن خیرآبادی هم ذکر کرده: خواهش میکنم درمورد کاهش ظرفیت دانشگاهها در مقطع ارشد پیگیری کنید تا این تبعیض بین ما و کنکوری‌های سال قبل نباشه.

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي KW ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    1 0
    يك مساله اي كه براي نيروهاي ازاد مدارس غير انتفاعي وجود دارد سوئ استفاده از توان انهاست كه هيچ متولي مشخصي ندارد متاسفانه اين مدارس از وضعيت نابسامان اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاه ها سوء استفاده نموده و با مبلغي ناچيز از انان كار مي كشند اكنون در ميان همين نيروهاي آزاد كساني هستند كه سابقه تدريس بيش از 10 سال رادارند و انصافا به لحاظ علمي و توانايي در تدريس از بسياري از نيروهاي رسمي اموزش و پرورش برتري دارند الان بسياري از انها را مي شناسم كه به سنين بالا رسيدند و در واقع با سابقه كاري( البته بهتر است بگوييم بيگاري) كه دارند الان مي بايست در استانه بازنشستگي باشند كه متاسفانه به دليل نبود متولي و عدم مديريت اموزش و پرورش در حق اين عزيزان ظلم مضاعفي مي شود.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    5 0
    نه فقط برق، در رشته خودم، عمران، هم وضعیت همین طوره. تا سال قبل میگفتن چون دانشگاه های تهران امکانات بیش تری دارن، ظرفیت دانشگاه رو به ارشد و دکترا اختصاص میدن، امسال یهویی تصمیمشون عوض شد، کلی از ظرفیت های دانشگاه های تهران کم شد!
  • علیرضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    4 2
    این افزایش ظرفیت بی رویه به ضرر جامعه است. با این ساختاری که ما داریم، این روال افزایش ظرفیت چند سال دیگه کشور رو نابود می کنه. همه فکر اینن که هر جور شده وارد دانشگاه بشن. آخه کسی که تو تمام دوران تحصیل تو دبیرستان یک کلمه درس نخونده و کوچکترین سواد و تبحر لازم رو نداره چرا باید توی یک سری رشته ها تحصیل بکنه؟!؟ اونم در شرایطی که به جز تعداد محدودی از دانشگاها بقیشون به جز مدرک هیچی به اون جوان دانشجو اضافه نمیکنند. امسال تعداد پذیرش دکترا مضحک و خنده دار بود. همین طوری ادامه پیدا کنه به نظر من روزای بدب در انتظار ماست ...
  • بدون نام EU ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    0 0
    کامران جان منظور از 512 یعنی 512 کیلو بیت است که برابر با 512/8 یعنی 64 کیلو بایت است. یعنی سرعت دانلود فرضا 64 کیلو بایت است
  • بهمن IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    0 0
    سلام.خسته نباشید من از طرف تعداد زیادی دانشجو که ترم اخر دانشگاه پیام نور هستن میخوام که تکلیف دانشجویانی مثل ما که ترم اخریم ویک درس فقط برامون مونده در رابطه با درس اشنایی با دفاع مقدس چیه؟یک مسئول بما جواب میده باید درس دفاع مقدس رو پاس کنید ویکی میگه ترم تابستان جزئی از نیمسال دوم است پس نیازی به گذراندن این درس نیست ویکی میگه کسانی که تا پایان شهریور فارغ التحصیل میشن نیاز به گذراندن این درس ندارند. حالا ما تکلیف خودمون رو نمیدونیم.این مشکل خیلی از دانشجویای پیام نور هستش ومسئولین دانشگاه هم درست در این زمینه نمیدانند.خواهش میکنم این موضوع رو از طریق جناب اقای دکتر معتمدی معاون اموزشی پیام نور پیگیری کنید تا این ابهام بخشنامه هم برای دانشجویان وهم برای مسئولین دانشگاه برطرف شود.ممنون
  • هموطن IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    به نظرم همان طوری که تحصیلات مدرسه برای همه میسر هست باید تحصیلات تکمیلی هم باشد. کم کردن ظرفیت دانشگاه ها یعنی به جای کویر زدایی ما در کویر گلخانه و پاسیو ایجاد کنیم. و این سیاست مسئولان آموزشی بیش از اندازه مشابه داستان انوشیروان و کفشگر هست. استعداد ها در کشور زمانی شکوفا می شود که از تحصیل هیچ کس جلوگیری نشود و هر کس با توجه به توانایی های خودش آینده اش را بسازد.